Gok jij het erop?

Helemaal met je eens B-demp, echt niemand gaat hier zeggen dat ze kartonnen cobra's thuis hebben bijv. Dat maakt het de politie extra makkelijk om je in de gaten te houden. Ik gok het er trouwens ook niet op dit jaar:p

Helemaal met je eens B-demp, echt niemand gaat hier zeggen dat ze kartonnen cobra's thuis hebben bijv. Dat maakt het de politie extra makkelijk om je in de gaten te houden. Ik gok het er trouwens ook niet op dit jaar:p

Welke rotjes heb jij dan in je plaatje:p Die wil ik ook wel hebben :D

ik ga ook neit en ben nooit geweest.
Ben net 13 dus heb genoeg aan wat rotjes en pijltes en potten.
Miss krijg ik van iemand een x een nitraatje maar dat maakt me niks uit als ik maar wat kan afsteken.:P

Ik vind het zelf niet waard om naar het buitenland toe te gaan,
wat TenJ ook al zei, als je hier goed rondsnuffelt, dan heb je echt niets te klagen.
Zoals de actie van vuurwerkcrew met vuurwerkland-steenbergen. 35% korting!!

Dat heeft voor mij ook de doorslag gegeven om niet naar Belgie te gaan. De kortingen en aanbiedingen in Nederland zijn soms veel mooier dan die van Belgie, en qua knal hoef ik ook niet naar Belgie want ik wil.

neem ook geen risico meer.. vroeger was et mooi.. heb nu een aardig mooi collectie bij elkaar geregeld aan NL vuurwerk.. zit echt heel mooi spul tussen.. en prijzen vallen ook wel mee

Ging vroeger ieder jaar naar belgië. Afgelopen jaren gewerkt met een aantal polen. Daar kon ik altijd mooie bakken van Jorge bij bestellen. Dit jaar in september weekendje Antwerpen gedaan. Kon het toch niet laten.....

Was geen controle te bekennen. :D

Nee ik gok het er niet op , is ver rijden voor me .
.....lees liever goed recepten boek , rond kerst roer en bak ik toch heel graag :)
Leuker en luider , ummm lekkerder :P

ik ga er ook gewoon elk jaar heen.

Maar de sier zelf in Belgie is ook veel mooier als in die van nederland.

en wat maakt mij nou weer een strafblad uit heb er namelijk al 1 :$ en dat kunnen er geen 2 worden

Over dat strafblad dat het je helemaal niks kan schelen, dan ben je heel dom. Heb zelf ook een strafblad om een andere rede maar dat maakt het toch moeilijk als je van school wordt gestuurd en een andere school moet zoeken. O.i.d.

En mensen er wordt tegenwoordig trouwens heel veel op de Duitse grenzen gecontroleerd Belgié valt opzich wel mee behalve Baarle. Maar dat is ook minder geworden.. :)

Voor Spul hoef je eigenlijk helemaal niet meer zelf naar Belgie. Er word op elke straathoek wel een pakje nitraten of vlinders aangeboden...

En echt mooier spul als in Nederland is tegenwoordig in Belgie ook ver te zoeken via legale wegen.
Enigste is nog de matten. En dan doel ik alleen op de hindoe, flash en chainthunder matten, hiervoor is het nog een ritje waard. Maar dit soort vuurwerk is tegenwoordig ook volop via handelaren te krijgen.
Nee voor mij geen persoonlijke ritjes naar Belgie meer.
Wel dit jaar op de terugweg van vakantie met de auto even door polen. Alleen om te kijken wat er nou echt allemaal te krijgen is ( en als er ruimte is voor wat mooie blokken mogen deze misschien wel mee :))

Back
Bovenaan