Goede voornemens voor 2012

- Nieuw bedrijf tot een succes brengen! (daarvan afhankelijk of ik naar nieuw werk moet zoeken)
- Fitnessen weer oppakken
- Minder geld uitgeven aan bier en de auto
- Vaker een weekendje/dagje weg gaan
- Sparen voor de inrichting van m'n nieuwe appartement (wordt dec. '12 opgeleverd)
- De audio-installatie in de auto volledig afronden (hoeft als het goed is vrij weinig meer voor aangeschaft te worden).
- Stoppen met het 'knakken' van je vingers + bijten van nagels (zeer stomme eigenschap die er altijd weer stiekem insluipt. En nee, ik ben geen 7 meer!)
 
- openstaande kredieten aflossen; ben ik t/m zomer wel zoet mee, tot die tijd geen boeken of vuurwerk kopen en op een houtje bijten qua alle dagelijkse uitgaven
- eind van 't jaar geld bijeenrapen om dan wel eens weer vuurwerk te kopen (dit jaar niet)
- volhouden om geen alcohol te drinken, geen glas (fokking moeilijk)
- tevreden zijn met hoe het/mijn leven is en ik ben

verder niks bijzonders behalve blijven sporten en gezond eten
 
- Rijbewijs halen.
- Auto halen.
- Aangenomen worden bij m'n fulltime baan volgende maand! =D

Ik doe niet aan onzin dingen zoals niet drinken, niet roken en sporten :)
 
- Rijbewijs halen.
- Auto halen.
- Aangenomen worden bij m'n fulltime baan volgende maand! =D

Ik doe niet aan onzin dingen zoals niet drinken, niet roken en sporten :)

Ik weet er nog een voor je niet nog een keer opgepakt worden. :rolleyes:

voor mij
-betere cijfers halen
-beter opletten in de klas.
 
Altijd heb ik veel voornemens, maar ik kom ze vaak ook na. Dit jaar zijn er ook weer een aantal doelstellingen:

- rijbewijs halen
- meer doen met vrienden/vriendin
- meer aandacht geven aan mijn broertje
- mijn schoenenverzameling uitdunnen
- Spaans leren

5 punten die wel haalbaar zijn, ben benieuwd wat ik er volgend jaar over kan zeggen.

Ook leuk om te lezen zo wat mensen bezig houd, en wat ze liever niet zouden willen, of juist wel.
 
-autorijbewijs halen
-(misschien) quad op kenteken kopen
-meer vuurwerk kopen
-betere cijfers halen :rolleyes:
-minder ruzie krijgen :frusty:
 
Ik merk dat er een paar posts van mij op miraculeuze wijze verdwenen zijn?! :angry:
Hier een repost van de dingen die ik nog kan herinneren!:

-VWC nog beter maken dan dat het nu al is!
-Vaker uitgaan
-Niet vergeten om mijn buskaart te verlengen
-Beter mijn vriendschappen onderhouden
-Me minder van mijn zusjes aantrekken, ik krijg zowieso de schuld van alles...:cry:
-Vriendin?

EDIT: post staat er weer? @ huuuhhh???
 
Laatst bewerkt:
Ik doe de laatste jaren niet meer aan goede voornemens... Een paar weken hou je het vol en daarna val je meestal weer in je oude patroon. Als je echt iets wil verbeteren moet je dat gewoon doen en willen en niet als voornemen want dan lukt het meestal toch niet.
 
Whoehahah Meerval!

Mijn goede voornemens:

- Beetje aan de band met me broertje en zusje werken.
- weer een stukje volwassen worden
 
Harder trainen met fitness!

Na mijn grote wereldreis. ja ja jongens deze freak gaat 3 maanden reizen door azie vanaf Januari!!!!
Op zoek naar een betere baan als ik terug ben van de trip! En op zoek naar een leuk huisje! Genoeg om te doen dus....
 
Back
Bovenaan