Goede voornemens 2011

Minder roken
Beginnen met nieuwe opleiding
Leuke vakantie
Heelhuids het jaar beginnen en eindigen:D
Nieuwe pc bouwen
Veel geld verdienen:D

Ik heb jaren geleden al het goede voornemen gemaakt om nooit geen goede voornemens meer te maken met O&N en daar hou ik me tot nu toe perfect aan.:D

Als ik iets in mijn leven wil veranderen dan kan dat op iedere dag van het jaar en niet specifiek op 1 januari.

Je veranderdt je leven dan ook niet op 1 januari, het zijn alleen maar voornemens he :P

Rijbewijs halen (in 1x het liefst, na 25 lessen)
Beter worden in Java (hard nodig ^^)
Meer werken
Nieuwe PC kopen(en in elkaar zetten)
Budget vergroten voor vuurwerk :P (van 100, hoewel mijn budget 50-75 was eigenlijk, naar 200 :D)
Een nog beter jaar dan 2010 hebben :D wordt moeilijk, maar toch :P

veel tijd doorbrengen met meisjes:angel:
meer vuurwerk kopen
ps3 aanschaffen
leren uitslapen
nog vaker op de foto gaan met moderators
meer demo's bezoeken
dit is eigenlijk een slecht voornemen, wraak nemen op j**** van der******** omdat hij een mcthunder in het water heeft gegooit:p
zorgen dat ik dit/volgend jaar(2011 dus!) meer dan 400 post heb geplaatst, en dat dat bijna allemaal gebeurt in het lesli topic:)
zorgen dat iedereen mij op vwc tom noemt, ipv lesli of leslifan, gewoon tom dus:)

dat was het:bye:

tom:bye:

Leuke voornemens LESLI :D

Pff er zijn zoveel dingen, minder roken, meer verdienen, meer vuurwerk, meer voor school doen enz enz.

In 2011 zou ik wel eens een keer mijn rijbewijs willen halen :D het liefst nog voordat ik 20 wordt :D

Ik ben al gestopt met roken, dus dat hoeft niet meer...ik wil wel meer sporten en een gezondere levensstijl volgen. Dat zal hem gaan worden voor dit jaar, lekker gezond zijn! :wink:

Uhm, 2010 is redelijk verlopen qua voornemens, 2011 gaat hopelijk beter.

- Rijbewijs halen
- Nieuwe camera en videocamera kopen
- Meer evenementen bezoeken
- Meer werk krijgen/dus meer loon
- Uit huis proberen te trekken
- Samen met me hond naar Scheveningen als er een prachtige zonsondergang is.
- Flatscreen tv/PS3 kopen
- Afvallen
- Angsten overwinnen

Nog meer trainen maar toch mijn contacten met vrienden weer opbouwen, moeilijke combinatie maar het gaat lukken! :)

Roken en drinken nooit gedaan, weet niet of dat nog komt, de tijd zal het leren.

1:Meer werken en zo een groter vuurwerk budget.
2:Mijn rug tattoo eens laten afmaken.
3: genieten van het leven,mijn gezin en natuurlijk FCT

Zeker overgaan naar 4 havo, maar dat lukt wel, sta 2 onvoldoendes en daar kun je mee over. :D En misschien meer mijn gemak houden thuis.:p

- Meer aandacht voor mijn vriendin.
- Vakantie baan zoeken
- Slagen voor school
- Genieten van alles:thumbsup:

Kan nog een hele lijst op noemen haha.

ik heb er nog wat bij verzonnen.

- een vriendin vinden
- me examen eindelijk halen
- dit jaar overleven.

Back
Bovenaan