Glitter Willow Tip Box [Uitloop 2023]

adam

VWC lid
Artikelnummer: 597
Artikelnaam: ZENA Glitter Willow Tip Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: Showbox gevuld met 100 schots glitter willows en felgekleurde tips. Bestaat uit 4 Zena producten.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 119,50
Internetprijs: 99,95
zena-glittering-willow-tip-box1.jpg

Laatst bewerkt:
Heel gaaf product! Wel gewaagd omdat hij zo snel voorbij was. Deze hebben we om 5 uur al afgestoken, om even in te komen, nou dat was wel geslaagd! Moordend tempo, goede knallen en sierlijke effecten. Voor die prijs misschien snel voorbij maar mooi is hij zeker.

Apart dat het zo stil is in dit topic dikke box.

Dat klopt helemaal! Heb 'm zelf geschoten afgelopen Oud & Nieuw en deze is echt vet. Helaas niet gefilmd. Denk dat het zo stil is omdat deze op de productfilm niet heel groots overkomt en snel weg is. Maar deze is zeer de moeite waard!!

De boxen uit deze serie waren destijds mijn favoriet, deze spreekt mij echter niet aan. Effecten zijn klein en zijn snel weg, en de hele lijn valt vorig en dit jaar echt in het niet in vergelijking met andere boxen in dezelfde prijsklassen.

De boxen uit deze serie waren destijds mijn favoriet, deze spreekt mij echter niet aan. Effecten zijn klein en zijn snel weg, en de hele lijn valt vorig en dit jaar echt in het niet in vergelijking met andere boxen in dezelfde prijsklassen.

Klein? In bijna elke Trophy The Battle show zat 'ie gisteravond en de effecten waren/zijn echt niet klein hoor! Hier in de straat met O&N was het 1 van de boxen met veel reactie uit het publiek!

Klein? In bijna elke Trophy The Battle show zat 'ie gisteravond en de effecten waren/zijn echt niet klein hoor! Hier in de straat met O&N was het 1 van de boxen met veel reactie uit het publiek!

Zo komt hij in iedr geval op mij over, uitgaande van het laatste filmpje hier.

Ik had deze erbij dit jaar en ondanks dat hij niet slecht is zijn er betere keuzes. De vertragingen zijn enorm en de cakes zijn allemaal zo leeg (zonder dat de lucht extreem vol is). De Evo Bomber blies deze er overduidelijk helemaal uit.

Back
Bovenaan