Gladiator [Compound]

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 5365
Artikelnaam: Gladiator
Bruto Gewicht: 15,5 kg
Netto Kruitgewicht: 1900 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 219,00
Voorverkoop: € 199,00
Onlineprijs: € 179,00

5365_Gladiator_2024.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	5365_Gladiator_2024.png Vertoningen:161 Grootte:903,8 KB ID:	1793594

Dit product is o.a. te koop bij: www.Bestelvuurwerk.nl ​​

Laatst bewerkt:
Deze ook op de gok gehaald zonder veel verstand van vuurwerk. Ik verwacht veel voor de prijs maar geen idee of het iets is

De prijzen beginnen echt belachelijk te worden. Ik haal nooit GBV want ze verkopen het hier niet, maar 220 als adviesprijs. Het is een mooi blokkie, maar dit zijn dezelfde prijzen als funke..

De prijzen beginnen echt belachelijk te worden. Ik haal nooit GBV want ze verkopen het hier niet, maar 220 als adviesprijs. Het is een mooi blokkie, maar dit zijn dezelfde prijzen als funke..

Maar niemand hier betaald ooit adviesprijzen. En er wordt altijd maar daar naar gekeken. Eens dat de (advies)prijzen hoog zijn maar dat geldt voor heel veel importeurs en producten. Net als ook in de supermarkt de een wat meer kost dan de ander en je ook gebruikt maakt van aanbiedingen.

Maar niemand hier betaald ooit adviesprijzen. En er wordt altijd maar daar naar gekeken. Eens dat de (advies)prijzen hoog zijn maar dat geldt voor heel veel importeurs en producten. Net als ook in de supermarkt de een wat meer kost dan de ander en je ook gebruikt maakt van aanbiedingen.
Ja, alleen vorig jaar lagen veel adviesprijzen nog op 150-160. Dan is 220 ineens bizar hoog. Dat zie je bij andere merken wat minder. Het blijft uiteindelijk wat de gek ervoor geeft. Maar vuurwerk stijgt in prijs sneller dan de huizenprijs en dat is wel echt een prestatie.

Back
Bovenaan