Giant Magnolia Thunder [Uitloop 2017]

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 7367
Artikelnaam: Giant Magnolia Thunder
Bruto Gewicht: volgt
Netto Kruitgewicht: volgt
Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving: 49 schots flowerbed met coconut effecten en harde beuk.
Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: volgt
Verpakkingseenheid: 12
Richtprijs: volgt
Gigant_Magnolia_Thunder_7367.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
In de effectsomschrijving staat dat hij 16 schoten heeft en op de bijgevoegde afbeelding staat dat hij 42 schoten heeft. :wink:

Deze cake is gisteravond niet geschoten. Ik heb er dus geen film van en ik weet verder niet hoeveel schoten 'ie werkelijk heeft.

Haha klopt op de cake staat 49.
In de effectsomschrijving in de afbeelding 42.
En in de algemene info staat 16.

Hmmm? Haha

Startersspost aangepast :
Deze cake heeft 49 schots, de 16 schots bestaat ook van Weco en dat is heel verwarrend de : Magnolia Thunder 16 schots.

Waarom is er voor de magnolia thunder 16 shots nog geen topic aangemaakt, heeft iemand er een filmpje van misschien?

deze gisteravond gezien en maakte zeer zeker indruk.
Goede harde beuken en de bekende heldere weco kleuren
echte topper

Volgens mij spreken de naam van dit product en de beschrijving van dit product elkaar tegen of niet? :bonk:

Zowel bij de Giant Magnolia Thunder (49S) als de kleinere Magnolia Thunder (16s) staat als effectomschrijving, ik citeer; "met grote coconut effecten".

Maar als ik het filmpje zo bekijk zie ik toch echt geen coconut effecten tevoorschijn komen of ben ik nu gek?

Weeet iemand hoeduur deze cake kost?
Ik denk dat je voor dat geld veel beter de kleine magnolia een aantal keer door kan lonten. Dit jaar 7 magnolia's doorgelont. Wat een geweld!!

Okee, ik had dit jaar de kleine versie voor 7,50.
Dus dan zou ik echt veel liever 6x de kleine versie doorlonten dan 1x de grote versie kopen voor 42 euro!!

Een omlabeling van de Magnificent Magnolia van Proline. Grote boeketten met mooie heldere multicolor peony's en een harde burst. Prachtig door zijn simpelheid, zonder poespas! :)

Back
Bovenaan