Giant Beast LTD 588 Schots

Ja voor die 169 is het inderdaad niet verkeerd. Hopelijk gaat deze in de praktijk wat sneller dan die 6 minuten want dan is het nog wat. Maar zo op film ziet het er zeker niet verkeerd uit.

Deze bak heb ik bij mij in de straat aan het werk gezien, met dank aan de buren. En ik moet zeggen dat dit echt een hele leuke bak is. €170 voor bijna 600 schoten, met deze bak val je er echt geen buil aan. Tempo is prima, duurde zeker geen 6 minuten. Effecten zijn ook prima, doen soms niet onder voor 25 mm. Al met al een vermakelijke bak om naar te kijken en zeker het geld waard. Voor in de vooravond heb je echt een dikke bak in huis. Je schept gelijk hoge verwachtingen als je deze om 20:00 afsteekt.

Deze bak heb ik bij mij in de straat aan het werk gezien, met dank aan de buren. En ik moet zeggen dat dit echt een hele leuke bak is. €170 voor bijna 600 schoten, met deze bak val je er echt geen buil aan. Tempo is prima, duurde zeker geen 6 minuten. Effecten zijn ook prima, doen soms niet onder voor 25 mm. Al met al een vermakelijke bak om naar te kijken en zeker het geld waard. Voor in de vooravond heb je echt een dikke bak in huis. Je schept gelijk hoge verwachtingen als je deze om 20:00 afsteekt.

Ik zit dit jaar in een erg smalle straat , dus deze box is daar prima voor..

Jammer dat de nieuwe 20mm boxen van rubro hier niet meer in de buurt van komen. Ze kunnen het heus wel maar doen het gewoon niet

De nieuwe versie is 528 sh. I.p.v. 588. Ook is de nieuwe double compound (max 4 kg NEM) inplaats van triple compound (6 kg NEM)
Heb 3 jaar terug de 6 kg NEM versie gehad en die was geweldig! Weet iemand hoe hoe deze nieuwe versie zich verhoudt t.o.v. de oude versie?

Bijlagen

• valk-vuurwerk-giant-beast-528-schots-65099185c57ba257051059.png
    valk-vuurwerk-giant-beast-528-schots-65099185c57ba257051059.png
    1,5 MB · Weergaven: 15
Back
Bovenaan