Ghettoblaster

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 02464
Artikelnaam: Ghettoblaster
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 144
Effectomschrijving: Professionele vuurwerkdisplay. 144 schoten en bijna 100 seconden lang!
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: € 99,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

Laatst bewerkt door een moderator:
Effecten lijken verdacht veel op die van de big momma, maar dan veel magerder. Wel zelfde prijs. Laten we hopen dat de big momma wel dezelfde kwaliteit houdt..

Laatst bewerkt:
Lijkt inderdaad op een mindere versie van de Big Momma (1800gram t.o.v. 1944 gram). Zie bij de diverse winkels dat de big momma nog wel in het assortiment zit.

Ok wie koopt dit voor 100 euro? Voor hetzelfde geld heb je de Big Momma, en die is nog steeds hartstikke goed!

Gefilmd tijdens de demo vrijdag.

En hier voor de vergelijking ook de Big Momma.

De Big Momma is in alle facetten beter. Bij sommige dealers wordt de Ghettoblaster voor 20,- minder dan de Big Momma verkocht maar ik zou toch voor de Big momma gaan.

Afgelopen oudjaar ook deze box de lucht ingejaagd, als onderdeel van onze finalebatterij. Boeketten zijn inderdaad magertjes, tempo is wel oke. Mijn advies: staan laten en iets meer geld uitgegeven, dan heb je een mooie Big Momma, die is stukken beter.

Ook zou hier nog geen 30 euro voor betalen. Waarom niet? Het is gewoon mager en ik vind het echt niet mooi. Dan koop ik het gewoon niet. Ook al is het goedkoop.

Nu in de STUNT-aanbieding voor 15 euro (per losse cake) omdat ze écht wegmoeten. Dus 60 euro voor de box, maar limiet 1 cake p.p. Wat een belachelijke marketing zeg!

Back
Bovenaan