Gezocht: groothandel voor cat1 vuurwerk

Rintie

VWC lid
Dit is een soort 2-in-1 topic. Ik zoek een groothandel in cat1 vuurwerk en vraag me daarnaast ook af of het wel mag wat ik van plan ben.

Ieder jaar met kerst sta ik op een grote markt in Twente. Aangezien 2de kerstdag net voor oud en nieuw zit leek mij het een leuk idee om wat cat1 vuurwerk te verkopen voor de wat jongeren op de markt. Zo lang als de verkoop aan 12+ is neem ik aan dat dit gewoon mag? Zo niet, dan wordt ik graag even op de vingers getikt.

Als dit wel mag, kent iemand dan nog een 'groothandel' voor cat1 vuurwerk? De order gaat dan ongeveer €400-€600 worden. Ik zit dan net tussen retail en groothandel in ben ik bang van.

Alvast bedankt!

Ik weet wel dat de Makro een actie heeft voor drie pakketten met Cat1 vuurwerk. De actie geldt t/m 24 december. Een pakket kost €6.04, €12.09 of €18.14. En ja, dit zijn de prijzen incl. btw.

Gewoon een levrancier opbellen ? Lesli, Hardix, Wolff leveren dat allemaal. Hun contact gegevens staan wel op hun sites.

In Zwaagdijk (Noord-Holland) zit een importeur van Cat. 1 vuurwerk, genaamd Partyland.
Die leveren ook het vuurwerk aan de action.
Wellicht dat ze daar wat voor je kunnen betekenen?

Ik denk dat het verkopen wel mag. Het is beter als je ook eerlijk bent en hun vertelt dat het afsteken van Cat1 vuurwerk het hele jaar mag.

Ik weet wel dat de Makro een actie heeft voor drie pakketten met Cat1 vuurwerk. De actie geldt t/m 24 december. Een pakket kost €6.04, €12.09 of €18.14. En ja, dit zijn de prijzen incl. btw.

Weet ik, alleen dit kan je alleen kopen op 28-29-30 december.

Back
Bovenaan