Gezelligheid tijdens de jaarwisseling.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Voor veel Nederlanders is het een begrip om de laatste paar uren van het jaar door te brengen met vrienden of familie. Dit gaat meestal gepaart met veel oliebollen, appelflappen, alcoholische drankjes en natuurlijk ongelovelijk veel gezelligheid en plezier. Oudjaarsavond staat bekend om de warme sfeer, de oudejaarsloterij van de Staatsloterij en de jaaroverzichten op TV. Maar ook bordspellen en kaartspellen mogen niet ontbreken in de doorsnee jaarwisseling (net als vuurwerk natuurlijk).

Hoe beleef jij de gezelligheid tijdens oudjaarsavond? Ben jij ook een type die gezellig meegaat met de groep, of sta je continu buiten door te stoken?

Gezellig met me ouders en broer en zus spelletjes doen en samen af en toe naar buiten om te stoken. Ik heb niet genoeg om de hele avond constant te stoken.

Overdag beetje klein spul stoken met vrienden, vanaf 17:00 ff eten, daarna even een openingshowtje geven om 18:00 en verder de hele avond van huis naar huis van allerlei verschillende vrienden om hier en daar wat te stoken, eten en drinken tot een uur of 23:30 rond die tijd meestal naar huis wachten tot 00:00 en dan de grootste show geven van de dag:)

Ik woon eigelijk in een ouderwetse voortuinstraat maar sinds een paar jaar steeds meer lege plekken. De voorpret en napret is echt veranderd rond 12 is zo, n beetje iedereen wel aan het stoken maar de vooravond met bv vuurkorf lekker bezig of om half 2 nog lekker buiten is wel afgenomen.

De binnen barbecue. Gourmetten dus haha en lekker kaasfondue. Die staan aan van 7 tot half 12. Steeds tussen door naar buiten even wat de lucht in schieten. En dan om 12 uur natuurlijk los gaan. Uurtje of half 2 weer naar binnen en dan mag er wat alcohol in met wat zelf gebakken oliebollen.

De avond draait dus echt om vuurwerk en eten.

Iemand met wie ik vroeged samen werkte gooide altijd een speenvarken aan bet spit.
en op YouTube staan filmpjes zat over winter barbecue feestjes dus daarom mijn vraag.

Als eerste een goede douche en goed eten en dan wat rust pakken en bijkomen van drie dagen buffelen.
En dan in de loop van de avond al eea de lucht in knallen, om om 00.00 even los te gaan :)

Iemand met wie ik vroeged samen werkte gooide altijd een speenvarken aan bet spit.
en op YouTube staan filmpjes zat over winter barbecue feestjes dus daarom mijn vraag.

Is wel een rage tegenwoordig met de buitenkeukens...een winterbbq.

Is wel een rage tegenwoordig met de buitenkeukens...een winterbbq.

Ik l.ul er meer over dan ik doe maar dit jaar de vuurton aan en sate op de barbi en lekker leuke knallers,ik heb mij voorgenomen om met plezier het nieuwe jaar in te knallen.

Dit jaar gaat hier ook de bbq aan (elk jaar een strast feestje) dus dat moet extra gezellig worden

Ik ben van 1 voor 12 tot 12 uur met moeite binnen om even de klok te kijken en iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen. Ben te onrustig om te eten en ben continu in de weer met vuurwerk.

Zo heb ik het gezellig tijdens de jaarwisseling:

IcsxB4H.jpg

PKptagf.jpg

F0Mjyb2.jpg

:D

Eddy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan