Gezamelijke Stookdag 2013 Schaijk

Beste Freaks,

Ik heb iets bedacht, en bij deze wil ik dat even aan jullie mededelen/laten zien.

Als volgt:

Ik ben 16 jaar, en heb met een vriend van mij samen iets bedacht.

Het leek ons namelijk leuk, om met een aantal mensen bij een te komen op 31 December om 9:00 in de morgen. En om dan met een aantal mensen samen, die dag te gaan stoken.

Dit leek ons leuk omdat je dan nieuwe mensen leert kennen, en als jou straat toch niet zo veel stookt, wij er met z'n allen een groot knalfeest van kunnen maken.

Wel hebben wij dan 1 afspraak gemaakt, we gaan niet bij ons naar binnen, maar jullie krijgen wel op zn tijd van ons een paar blikjes drinken. Eten? Er zijn oliebolkramen en friettenten genoeg!

Op deze site kan er aangemeld worden: http://aad7b0b182a1.fikket.com/

Tijd en andere informatie staat op de site!
Datum lijkt me wel duidelijk:bonk:

Laat jullie meningen even achter, en ik hoor het verder allemaal wel!

Groeten,
Fireworkfan007:bye:

Laatst bewerkt:
Erg leuk idee Fireworkfan! Er is alleen al een klein topic voor....

Neemt niet weg dat ik nu even de site zal bekijken.

Edit: Helaas, te ver weg.

Vind het leuk dat er leden dit soort initiatieven nemen, helaas moet ik de hele dag werken..

Maar ik geloof wel dat er leden gaan komen:)

VERGETEN TE VERMELDEN!

Ik hoor mensen al denken: Waar laat ik dan al mijn vuurwerk?

Het vuurwerk kan gewoon bij ons in de schuur worden gelegd, en als het dan zo'n beetje op is, lopen we gewoon met de groep die kant op, en pakken we met z'n allen weer nieuw vuurwerk.

Als je een auto hebt, kan je het natuurlijk ook in de auto laten staan, op het parkeerterrein bij de verzamel locatie. Het is net wat jij zelf het fijnste vind.

Als je het bij ons in de schuur wilt leggen, vraag ik je om 15 minuten eerder te komen, zodat we af kunnen spreken bij mij thuis, en we het vuurwerk daar neer kunnen leggen.

Mail me even op; [email protected] als je dat wilt, dan mail ik mijn adres.

De stook locatie is in Schaijk? in Noord Brabant.. ook dat is misschien handig om in de 1e post te vermelden!

Zeker een leuk initiatief jongens en ik hoop dat er veel animo voor is! Er zijn er meerdere die ook zoiets organiseren, altijd leuk iig maar voor mij te ver weg. Maar veel succes ermee mannen...

Hallo Fireworkfan :),

Wat leuk bedacht zeg, ik zal aanwezig zijn.
Ik eb a aan gemeld op de site

Zelf woon ik dicht bij schaijk in de buurt,
Dus wil ik zeker even komen kijken.

Nouja, u ziet me wel verschijnen dan.

Groetjess,
Vuurwerkpijl083

Ik beloof nog nix.
Maar aangezien ik in de zelfde omgeving ga knallen wil ik best wel ff langs komen.

Kon ik maar, eindelijk wat freaks van mijn leeftijd ook.
Echter is dit natuurlijk veel te ver voor iemand uit het topje van Noord-Holland!

gekke vraag, maar wat voor vuurwerk steek je zelf af?

Er zijn ook leden die stoken alleen cakes overdag en andere weer alleen maar illegale knallers(nitraten etc). Dus mijn vraag wat heb je zelf zodat iedereen wel een beetje hetzelfde vuurwerk heeft.

gekke vraag, maar wat voor vuurwerk steek je zelf af?

Er zijn ook leden die stoken alleen cakes overdag en andere weer alleen maar illegale knallers(nitraten etc). Dus mijn vraag wat heb je zelf zodat iedereen wel een beetje hetzelfde vuurwerk heeft.

Ga ik niet op antwoorden.

Zegt al genoeg denk ik.

Greetz!

Back
Bovenaan