Gewonde bij overval Jaco Vuurwerk Ede.

Ook ik was redelijk dichtbij in een vuurwerkwinkel aan het werk en de gedachten dat zoiets zou kunnen gebeuren is geen enkele keer door mijn hoofd gegaan, maar als je dit leest schrik je wel en vraag je je toch af waar het heen moet met onze maatschappij.

Misschien een puntje voor op de agenda van Groen Links : zwaardere straffen bij geweldsdelicten etc en wat minder energie stoppen in een eventueel vuurwerkverbod !!

Iedereen van Jaco vuurwerk wens ik heel veel sterkte toe.

De maatschappij is echt verpauperd. Gisteravond ook een klant gehad die compleet flipte in de winkel tegen ons (medewerkers en de baas).. om wat? ja, om niks, de Chinese rollen waren even een half uurtje niet leverbaar.

echt verschikkelijk dit gelukkig wordt tegenwoordig op tijd kassa's afgeroomd zodat er niet te veel in zit., jaco en zijn team sterkte komende tijd.

@sniperX ken het probleem sta zelf ook op verkooppunt sommige mensen gaan tegenwoordig gelijk flippen of hebben gelijk een grote mond na je

Ik kom al meer dan 25 jaar langs bij Jaco,vindt het dan ook verschrikelijk om dit gehoord te hebben.
Wens Jaco en alle medewerkers hierbij heel veel sterkte toe.
Hoop dat die kloot zakken gauw gepakt worden.

LET OP, MAANDAG 31 DEC WEL GEWOON OPEN.

Ondanks de LAFFE overval van zaterdag op zondag nacht, zal de verkoop van vuurwerk maandag 31 december gewoon zoals gepland doorgaan.
Vanaf 9 uur s'morgens is de winkel gewoon open.

http://www.jacovuurwerk.nl/

Erg heftig om dit te horen. Dit gun je natuurlijk helemaal niemand, helaas horen we dat er steeds meer overvallen plaatsvinden. Sterkte aan alle betrokkenen!

Heel veel sterkte en beterschap aan jaco vuurwerk en de gewonde, hopelijk wordt het morgen nog een mooie verkoopdag en oudjaar voor jullie ondanks deze kansloze actie!
't Zal ook eens niet. Als GL daar nou eens een meldpunt voor zou oprichten. Maar nee, we moeten de asociale vuurwerkliefhebber aanpakken. Prioriteit nummero uno! De Marokkanen zijn namelijk een echte verrijking voor onze cultuur... :bonk:

Flikker nou toch eens een keer op man.

Ik zeg 2 jaartjes Goelag voor de daders. :) Een Goelag is een Russisch werkkamp op de meest koudste plekjes op aarde. Het vriest er soms wel -60. :)

Mensen van Jaco Vuurwerk, veel sterkte met het verwerken van zoiets rottigs. Bij vuurwerk hoort een feestje en niet dit. Bah.

Triest dat dit gebeurd is.
Hier schieten gewoon de tranen van in je ogen waar gaat het toch naar toe in dit land.

Ik wil iedereen van Jaco Vuurwerk heel veel sterkte toewensen.

Back
Bovenaan