Gevraagd: fan shaped single shot rek

EHVuurwerk

VWC lid
Ik ben opzoek naar een rek in fanshape of een pyrolama waar ik singleshots vanaf kan schieten.
Mocht iemand er een kunnen maken is dit ook prima.

Voorbeeld:
DSC04198.jpgNew-arrival-1-5-11-shots-fan.jpg_350x350.jpg

ehm, ff een houtje kopen, wat hoeken in uittekenen en wat gaatjes boren voor bevestigen. Hoeft echt niet heel erg moeilijk te zijn.
greetzz

als je wat goedkopers zoekt, kan je beter wat in elkaar timmeren met goed hout en er een verfje tegenaan smeren. Gaat prima een aantal jaren mee dan. Kan je zo gek maken als je wilt...

en voor perfectie betaal je gewoon best wat geld :wink:

zal er met alle liefde een voor je willen maken maar helaas heb ik geen spullen er voor en werk ik niet meer in de staal bauw

iemand een tip over hoe je die gebolde stellages zelf kunt maken? Voor zeg maar 6 potjes (I-shape) in waaier te zetten.

Ik maak al jaren gebruik van eigen rekken, kost bijna geen geld en eenvoudig te maken.

Zie onderstaande voorbeelden.

Bijlagen

• 20150101_112319.jpg
    20150101_112319.jpg
    220,9 KB · Weergaven: 0
  • SAM_2652.jpg
    SAM_2652.jpg
    134,3 KB · Weergaven: 0
ziet er erg goed uit.
hoe heb je de maten en schuinte bepaald?

Ik heb dit eerlijk gezegd gewoon van afval hout gemaakt, daarbij wel rekening gehouden met grote singleshots.

Wat betreft de schuinte komt voort uit de show welke ik ontwerp, waarna vervolgens je met een zwaaihaak een lijn afteken. Vervolgens maak je een mal voor de boorgaatjes, zodat je evenredig de gaatjes kan boren in de plank voor de tyraps.

Hoe ben je uiteindelijk aan deze rek gekomen?
Waar halen jullie de single shots vandaan, heb zelf al gevonden dat Bredavuurwerk een paar heeft en de Intratuin heeft er ook altijd wel een paar.

Ik denk dat 99 van de 100 vuurwerkverkooppunten singleshots verkopen, als het er al niet 100/100 zijn. Moet niet heel moeilijk te vinden zijn!:p

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan