gevonden in de telegraaf...

Ik hoop het wel. Eindelijk wat positiviteit en een stukje met verstand geschreven..

Alleen vanaf 23.00 vind ik wel te gek worden, met het afsteken vanaf een uur of 4 of 5 's-middags en dan tot 03.00 ipv 02.00 kan ik absoluut wel vrede hebben :)

Alleen vanaf 23.00 vind ik wel te gek worden, met het afsteken vanaf een uur of 4 of 5 's-middags en dan tot 03.00 ipv 02.00 kan ik absoluut wel vrede hebben :)

Maar ook dat gaat eigenlijk niet werken vrees ik. Als het vw uitgeleverd word word er ook gewoon geknald. Als het nu een dag eerder of later is mensen doen dat toch. En om alles te controleren zal dat niet meevallen.

Maar ook dat gaat eigenlijk niet werken vrees ik. Als het vw uitgeleverd word word er ook gewoon geknald. Als het nu een dag eerder of later is mensen doen dat toch. En om alles te controleren zal dat niet meevallen.

Dat valt best wel mee naar mijn gevoel, de eerste twee verkoopdagen wordt er relatief weinig geknald toch ?

Tijden veranderen heeft sowieso weinig zin, mensen knallen hier al weken van te voren, en je lost er nog steeds niks mee op.

Precies, waarschijnlijk als je de afsteektijden verruimt, dan zal er minder overlast zijn, omdat er dan geen "haast" is om alles op tijd af te steken...

Normale consument zal immers toch niet meer uitgeven aan vuurwerk, op=op.

Het zal wat zijn als dat mocht :bonk: gaan we nooit meemaken haha.

Komt tegenwoordig zoveel in de media die negativiteit , we kunnen er beter geen aandacht aan geven. :p
Eindelijk is een positief stukje :)

vanaf 5 tot 2 uur is toch ook niks, hoeveel kinderen staan er te trappelen om met een aansteek lont en een slof rotjes al om 10 uur in de ochtend buiten te staan

Back
Bovenaan