Pantservuist84
VWC lid
Oja! Maar toen waaide het wel moeilijk hard ook toch?Dat was het eerste jaar dat we weer mochten stoken dacht ik. Stond ik in m’n t-shirt buiten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oja! Maar toen waaide het wel moeilijk hard ook toch?Dat was het eerste jaar dat we weer mochten stoken dacht ik. Stond ik in m’n t-shirt buiten![]()
Jup. Was niet best. Wel genoten in m’n t-shirtOja! Maar toen waaide het wel moeilijk hard ook toch?
Jup. Was niet best. Wel genoten in m’n t-shirt
dik pak sneeuw![]()
Droog, heel klein beetje wind, geen mist. Daar teken ik direct voor. Temperatuur rond het vriespunt is mooi, maar iets warmer mag ook![]()
Dan heb ik altijd stookkriebels. Op avonden dat het om 20:00 uur nog gewoon >30C is bij een zwoele zuidoost 2 Bft wind. Dan zou ik het liefst rond 23:00 of 23:30 een bakkie de lucht in jagen. Helaas zijn die dagen elk jaar erg zeldzaam.Ideaal zou zijn als je tijdens de jaarwisseling dezelfde temperatuur zal hebben als op een zwoele zomeravond. Helder, geen regen en windkracht 2.
Dan heb ik altijd stookkriebels. Op avonden dat het om 20:00 uur nog gewoon >30C is bij een zwoele zuidoost 2 Bft wind. Dan zou ik het liefst rond 23:00 of 23:30 een bakkie de lucht in jagen. Helaas zijn die dagen elk jaar erg zeldzaam.
Dan moet ik die bakjes misschien 3-5 jaar bewaren. Want tussen 2022 en dit jaar lukte dat bijvoorbeeld niet.Dan koop je toch wat fijne bakjes om voor dit doel te bewaren?
Vanaf volgend jaar net zo strafbaar als met oud jaar, maar de pakkans aanzienlijk kleiner omdat er dan geen focus op ligt.
Just saying...
Teken hieronder.Als ik nu naar buiten kijk is het toch wel een beetje zoals ik het t liefst zie!! Klein beetje wind, droog en niet te koud...
Waar kan ik tekenen?
Dit is nou weer flauw, ik doe dit ook voor jullie hea!!Teken hieronder.
“Ik beloof als ik win dat ik de galacticos aan dingodile geef”
“Was getekend
PyroRJ
handtekening hieronder
“