Gevoel bij "het perfecte stookweer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
De voorspellingen zien er iig goed uit. De eerste helft van november blijft droog. Lekkere koude nachten en een mooi zonnetje overdag.

Dit weer is echt genieten hoor. Vanmorgen ook het rijp overal weer, blijft mooi om te zien. Hopelijk blijft dit weer zich doorzetten.
Als we naar de afgelopen jaren kijken... de 1e helft van december wat kouder mooi winterweer en dan vanaf 20 december warmer en wisselvalliger weer🤡

Daar is maar 1 ding mis mee,het is nog geen 31-12-24 :frusty:
Ben benieuwd wat t weer zal zijn op die bewuste datum,hopelijk niet weer janken 🤔

beste is droog en rond het vriespunt. heerlijk. hoop dat ik dit nog een keer mee mag maken. de laatste jaren is het vaak regen overdag en in de avond.

Ik bid tot onze lieve heer dat we dit weer hebben op de 31e.. Liefst nog met een laagje sneeuw dat is gevallen tijdens de kerst. 😃

Net een bugano fontein in de straat die afgestoken werd. Wat een perfect weer. Klein beetje meer wind en dan is het fantastisch voor 31-12. Dat zou echt wel weer eens fantastisch zijn. Gewoon de hele avond en nacht genieten van practig vuurwerk wat niet door regen en wind uit elkaar gebazen wordt.

Ja, het weer als vandaag is perfect. Blauwe lucht, zonnetje, fris (mag wel wat kouder nog) en weinig wind. Maar toch prefereer ik overdag een beetje mist. Heerlijk om het gevoel te krijgen wat mij betreft.

nu het de laatste tijd weer kouder wordt en redelijk windstil is denk ik toch wel is wat zou het mooi zijn om nu te stoken.

Ik bid tot onze lieve heer dat we dit weer hebben op de 31e.. Liefst nog met een laagje sneeuw dat is gevallen tijdens de kerst. 😃
Laat die sneeuw AUB maar achterwege.
Dat is met een paar dagen samen getrapt tot een witte ijsplaat,waardoor je "heerlijk" op je smoel kan gaan,nee doe die maar niet :no:

Ik hoop weer eens op het perfecte stookweer op de 31e. Dan hoeven we ons daar geen zorgen over te maken en komt alles goed tot zijn recht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan