Haha, schoot in de lach toen die jongen dat zij. Alsof hij vuurwerk levensgevaarlijk vind.. Die heeft er geld voor gekregen
klopt, je ziet het aan zijn gezicht.. "Wat l-ul je nou" denkt ie

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha, schoot in de lach toen die jongen dat zij. Alsof hij vuurwerk levensgevaarlijk vind.. Die heeft er geld voor gekregen
Dit zijn echt geen rookgranaten.
Vergelijk de foto van Cameo maar eens goed met de foto van de agent.
De rookgranaten zitten volgens Cameo per 4 in een doos, ook zit de lont geplakt.
Als je het mij vraagt zijn dit een soort vervangers van een b.s.c of iets dergelijks, en zeker geen rookgranaten.
We wachten af...
En dan de prof schietbedrijfen bekeuringen blijven geven omdat er een lontje bij wijze van spreke niet op de juiste plek ligt![]()
Dat zijn mijn gedachten. Maar Thunderboy, ik ben eigenlijk ook heel nieuwsgierig waarom jij denkt dat het een nieuwe verschijningsvorm zou zijn van een BSC. Kun je je gedachten daarover delen?
Cameo
De enige vuurwerkgranaten die ik ken, zijn de oefengranaten van Defensie. Niks spannends aan, want ze knallen ongeveer net zo hard als een goede strijker. "Thunderflash" heette deze.
Cameo