Gepakt met vuurwerk

nou dat was het dan vandaag gepakt.

1 karton hydra
1 karton warrior
1 karton crackling cry
en nog wat strijkers en vlinders van 3 jaar trug ofzow.

iemand enig idee wat er nu kan gaan gebeuren ?

Allemaal spul van original. Gewoon tijdens een routine controle/grens controle gepakt of na een anonieme tip?

nee na een anonime tip
en ze wisten wat ze zochten het ging vanaf het begin om 3 dozen vuurwerk.

mee naam kwam wel vaker voor in het systeem met betrekking tot vuurwerk.
maar ben nooit echt gepakt met vuurwerk.

en dit is ook alles wat er lag en wat ze hebben mee genomen.

in ieder geval bedankt we wachten het wel af

gr

Fijn weer zo'n lafbek die je anoniem je Europees goedgekeurde cakes afneemt. Ondanks dat jij fout bezig bent vind ik het zo jammer dat er zoveel van zulke NSB'ers rondlopen in Nederland. Sterkte ermee.

ik liet het ze zelfs zien.
ik zeg kijk nl beschrijving 414 gram kruit max in nl is 500.
ik loop nooit te *****n of te slopen.

ik steek alles zelf af op het kruispunt en zet altijd alles goed vast.

waarop hij zegt alles wat legaal is krijg je gewoon terug.

we zien het wel wat het word.
ben in staat naar het buro te gaan en te gaan vragen hoe of wat

Vuurwerk wat in beslag is genomen krijg je niet meer terug dus ik weet niet wat die agent allemaal heeft staan praten daarover. Maar aangezien het allemaal om Belgisch consumentenvuurwerk gaat weet ik wel zeker dat je het niet terug krijgt. Daarnaast is legaal vuurwerk samen met illegaal vuurwerk ook zo dat alles in beslag wordt genomen. Dus zelfs al heb je een 500 grammer van Showtime en een doosje Babyvlinders van Zena, dan wordt ook je 500 grammer in beslag genomen.

ik had zelf ook niks meer verwacht.
zit alleen ff in me maag met hoe en wat en wie dit allemaal doet.

alsof ik 10 joden in me schuur had tijdens oorlogs tijd.

wie word hier nou beter van ?

Tja, ik denk dat hier op dit forum bijna niemand het met de huidige vuurwerkregels in Nederland eens is. Maargoed, regels zijn regels. Ik vraag me af waarom je dit risico nog wilt lopen voor die 3 kartonnetjes met consumentenvuurwerk, terwijl je in Nederland genoeg kan krijgen wat ongeveer even goed is. Met een leuke kortingsactie zal het prijsverschil misschien een paar tientjes zijn.

Ik neem het risico in ieder geval niet meer, maar ook pas nadat het een keer mis is gegaan.

pff en ik ben ook gepakt.
jullie kennen me denk niet maar ben al een paar jaar lid maar post nooit wat lees alleen.
ik ben zelf ook een behoorlijke freak.!
en ben me ook wel degelijk bewust van de gevaren van shell schieten.

ik ben nu gepakt met 42 3"shells en 9cobra 6
hele dag verhoord ..!
nu ben ik wel benieuwd naar de straf hoop dat het mee valt

Tja, ik denk dat hier op dit forum bijna niemand het met de huidige vuurwerkregels in Nederland eens is. Maargoed, regels zijn regels. Ik vraag me af waarom je dit risico nog wilt lopen voor die 3 kartonnetjes met consumentenvuurwerk, terwijl je in Nederland genoeg kan krijgen wat ongeveer even goed is. Met een leuke kortingsactie zal het prijsverschil misschien een paar tientjes zijn.

Ik neem het risico in ieder geval niet meer, maar ook pas nadat het een keer mis is gegaan.

Dat is met de meeste die opgepakt zijn met vuurwerk. Maar dat slijt wel weer. Maar je hebt wel gelijk als je de Silver Salute neemt van Wolff en je hebt 2x de Crackling Mine van Salon Roger dan zijn ze net zo duur. 1,- per schot. Maar veel Nederlands vuurwerk is toch nog duurder hoor. Uiteindelijk als je dus grootverbruiker bent zoals wij schilt het wel aanzienlijk.

Het grote zware spul kun je sowieso niet krijgen of kopen in Nederland. Ik begrijp het wel. Maar met de straffen die je vandaag kunt krijgen brand ik mijn vingers er ook niet aan

als je nu gepakt word krijg je toch ook een strafblad?
Dat is voor mij rede genoeg om het te laten:p
hopelijk valt je straf mee maar aangezien het een aardige lading is zal dat niet zo zijn.
Het blijft altijd een gok maar dit jaar als je verliest verlies je hard

Een tip: Gewoon niet doen jongens! Kartonacties meedoen hierzo (samen eventueel om het interessanter te maken).. Oke, je overschrijdt daarmee wel makkelijker je budget. :P

Het is gewoon heel simpel:

Haal je vuurwerk of eerder in België of bij je handelaar en vooral niet in de hoogseizoen maanden, wil je dat gepakt worden bijna uitsluiten.

Ga wel rond deze tijd naar België en of naar een handelaar en je kunt al wat eerder aangehouden worden.

Ga niet naar België en geniet van alle kortingsacties die hier zijn en haal je vuurwerk zonder stress op.

En toch zullen velen *waaronder ik* toch naar Belgie gaan voor het knalwerk.
De 100k van Alpeco en zena zijn toch niet te vergelijken met de buskruitpruttelmachines. Zelfde geld voor die hindo's (heerlijk), de nitraatmatten (nog heerlijker), de vlindermatten (eerste keer) en de beter gevulde potten.

Het is een risico wat erbij hoort. Ik rijd ook een goed getunede auto, heb ik eigenlijk ook niets aan in NL en wordt ik gepakt terwijl ik gebruik maak van het vermogen heb ik ook een probleem. Het is een risico wat je erbij voor lief moet nemen!

Belgie is mij niet hard genoeg hoor :bonk:
Ik werd geobserveerd door 8 undercover agenten vorig jaar hebben ze maar klein beetje kunnen vinden heb ik geluk ik weet wat ze gemist hebben gaat ik lekker ook niet vertellen maar wat een moggolen ze verpesten me leven maar ondertussen kan ik me niet eens veilig voelen als ik door wijken loop omdat daar alles los loopt

Belgie is mij niet hard genoeg hoor :bonk:
Ik werd geobserveerd door 8 undercover agenten vorig jaar hebben ze maar klein beetje kunnen vinden heb ik geluk ik weet wat ze gemist hebben gaat ik lekker ook niet vertellen maar wat een moggolen ze verpesten me leven maar ondertussen kan ik me niet eens veilig voelen als ik door wijken loop omdat daar alles los loopt

En wie ben jij dan? Don Corleone in 't zuur? Geobserveerd worden door 8 undercover agenten gebeurd wanneer je verdacht wordt van een misdrijf waar een minimale straf opstaat van 8 jaar..

En wie ben jij dan? Don Corleone in 't zuur? Geobserveerd worden door 8 undercover agenten gebeurd wanneer je verdacht wordt van een misdrijf waar een minimale straf opstaat van 8 jaar..

Wat ga je praten het staat hier toch in het dossier moet je niet gelijk zo groot zo stoer doen ben je advocaat dat je dit weet wat want je spreekt feiten tegen meneer moscovisch

Wat ga je praten het staat hier toch in het dossier moet je niet gelijk zo groot zo stoer doen ben je advocaat dat je dit weet wat want je spreekt feiten tegen meneer moscovisch

Leer eerst even de naam Moszkowicz goed te spellen kameraad! En nee, ik praat niet stoer, ik vertel je alleen hoe de wet in elkaar zit..

En zoals gezegd kerel, hoor nu even wat je zelf zegt.. 8 undercover agenten.. Dat gebeurd zoals gezegd wanneer je verdacht wordt van een delict waar een straf van min. 8 jaar opstaat! Duss.. wil je vertellen waar je mee bezig was dan of moeten we dat ook maar even raden?

Leer eerst even de naam Moszkowicz goed te spellen kameraad! En nee, ik praat niet stoer, ik vertel je alleen hoe de wet in elkaar zit..

En zoals gezegd kerel, hoor nu even wat je zelf zegt.. 8 undercover agenten.. Dat gebeurd zoals gezegd wanneer je verdacht wordt van een delict waar een straf van min. 8 jaar opstaat! Duss.. wil je vertellen waar je mee bezig was dan of moeten we dat ook maar even raden?

Gewoon vuurwerk kopen pipo niet zo stoer doen met je spelling daar is de topic ook opgericht dus what else
Vraag maar aan hun waarom ze zoveel doen
Misschien moet je maar niet meer replyen

Back
Bovenaan