Genietmomentjes!

Als je vrouw en kinderen eindelijk een keer vroeg slapen en je weer eens tijd hebt om die playstation aan te slingeren en even op het gemak de vwc prijsvragen kunt gaan maken, tijd voor jezelf heerlijk :devil:

De kast open trekken waar je Cat. 1 voorraad ligt, zonder dat je op zoek was naar dat vuurwerk, waardoor onverwacht die heerlijke kruitgeur je tegemoet komt!

Dat de middelbare scholieren nog steeds vakantie hebben, en je daardoor ook 's middags om half 4 nog met zekerheid frikandelbroodjes kunt scoren bij de Jumbo. :handsup: :D

Na een maand lang denken ik ben vast weer aangekomen, al me harde werk van november/december is teniet gedaan door me verslaving en de feestdagen. Toch 1 kilo afvallen :)

Na een maand lang denken ik ben vast weer aangekomen, al me harde werk van november/december is teniet gedaan door me verslaving en de feestdagen. Toch 1 kilo afvallen :)

Haha, das een mooie meevaller :applause:

Mijn genietmomentjes de afgelopen dagen: Steeds in huis nog weer resten tegen komen die iets met de jaarwisseling te maken hebben. Stukjes oranje lontbeschermstickertjes die ergens zijn blijven plakken en nu loskomen, een verdwaald Cat.1 fonteintje, een paar pijlen die blijkbaar ergens onder geschoven waren. Heerlijk!

Het eerste TV-toernooi van 2020 van het Darten, heerlijk een rustige zaterdagavond thuis op de bank met een avond darts! :handsup:

De kruit stress omdat Steenbergen de mystery box nog niet heeft onthuld... kruit stress in FEBRUARI!!:D

Geen idee hebben wat je op je brood wilt doen, bij het ontbijt. En dan een onaangebroken verpakking bacon tegenkomen in de koelkast. :D :droolthum

Back
Bovenaan