fompert
VWC lid
Vóór 00:00 geniet ik het meest. Ik vind het heerlijk om alleen of met een enkele stookmaat de hele avond vol gas te gaan. Na middernacht is er te veel afleiding met alle buren op straat en de onvermijdelijke kruisverhoren (hoeveel ben je nou kwijt? is dat allemaal legaal?). Daarbij komt dat ik me dan ook een beetje inhoud om anderen "ruimte" te geven. Erg sociaal natuurlijk, maar het gaat allemaal ten koste van mijn eigen stookplezier.
Met O&N 2019/2020 heb ik het voor elkaar gekregen om al het grote spul in de avond de lucht in te jagen om vervolgens na de jaarwisseling lekker rustig vanuit de achtertuin nog een beetje pijlen en single shots af te vuren. De buren waren wel een beetje beteuterd, maar voor mij was het een ideale O&N. Grote kans dat ik dat kunstje dit jaar herhaal.
Met O&N 2019/2020 heb ik het voor elkaar gekregen om al het grote spul in de avond de lucht in te jagen om vervolgens na de jaarwisseling lekker rustig vanuit de achtertuin nog een beetje pijlen en single shots af te vuren. De buren waren wel een beetje beteuterd, maar voor mij was het een ideale O&N. Grote kans dat ik dat kunstje dit jaar herhaal.