Gemeentelijk vuurwerk beter dan alcoholverbod

Deze relschoppers harder aanpakken en boete 10x verhogen zo kun je de schade ermee betalen.
Dat geld ook voor de personen die slopen en overlast veroorzaken.

Laatst bewerkt:
Dat geld ook voor de mensen met illegaal vuurwerk wat ook een groot irritatiepunt is en zeker omdat het vroegtijdig word afgestoken.

@ Rene-vuurwerk

je houd ook gewoon niet op he. Dus de boetes voor illegaal vuurwerk moeten nog meer verhoogd worden? Zijn ze nog niet hoog genoeg? En de mensen die niks slopen of voortijdig afsteken moeten daar ook maar de dupe van worden?

Het enige wat jij doet is al het illegale spul + de afstekers daarvan over 1 kam scheren.
En dat in elk topic blijven verkondigen. Je hebt je mening omtrend illegaal vuurwerk al meer dan duidelijk gemaakt. En als je je er zo aan irriteerd ga er wat mee doen.

Maar blijf niet elk topic er mee vol spammen

Hier even een aantal van je laatst geplaatste posts

Misschien ben jij een fan van zware knallers en illegaal vuurwerk maar ik niet.

Ik zie liever dat het Nederlandse vuurwerk blijft en dat de media leukere berichten heeft.
Het kan de prijs en kwaliteit van het vuurwerk ook verbeteren.
Denk maar eens aan zwaardere cakes en lagere prijs.

In mijn ogen is het zo dat hoe meer erover gepraat word en zeker over de harde knallers hoe nieuwsgieriger mensen(de jeugd) worden.
Alleen het is jammer dat deze groep het voor de goede verpesten met slopen en vroegtijdig stoken en knutselen.

Ieder jaar hoor je de verhalen weer dat iemand zijn hand,oog of andere lichaamsdelen mist.
Ik denk dat het 8 op de 10x is door Illegaal vuurwerk dus....

Ik zou het beter vinden als de knallers boven 5 gram al helemaal niet op dit forum worden besproken.

En dit zijn toch de knallers die de overlast veroorzaken,en de stap met deze knallers naar slopen is erg klein.

Ze zijn illegaal dus tips heb je weinig aan.
Steek ze lekker in het land af waar het mag.

Dus van mij mag het slotje terug komen!

Ik zou zeggen test ze in het land waar je ze koopt.

Bij twijfel moet je het nooit doen.

En wees verstandig en stook legaal dan heb je nergens problemen mee!

Mijn mening is hoe minder aandacht vragen hoe minder aandacht krijgen.
Deze zware knallers horen hier gewoon niet!
Dan heb ik het dus over meer dan 2 gram.

Professioneel vuurwerk moet gewoon blijven bestaan maar dan alleen voor de mensen met de juiste papieren en vergunningen.

Ik vind dat VWC deze onderwerpen niet nodig heeft.
Echte vuurwerkliefhebbers hebben andere onderwerpen.
Het praten over deze extreem zware knallers wekt nieuwsgierigheid op en dat is juist niet de bedoeling
Hoevaak lees je wel niet dat de jeugd met deze zware knallers rond loopt.
.
Het is niet voor niks illegaal!

Met een astronouten maak je geen bommen die Taskforce wil voorkomen.

Degene met de bommen/zware knallers maken het nieuws.
Als wij Nederlanders nu eens stoppen met vuurwerk uit het buitenland halen en geen bommen meer maken dan heeft hij geen werk meer.
En we moeten het vuurwerk ook alleen afsteken op de dag zelf.
Ook zou een hier op het forum een verbod moeten komen over het discussiëren van de zware knallers!
Ik ben van mening dat mensen toch nieuwsgierig worden als ze lezen hoe zwaar knallers zijn.
Neem een voorbeeld aan de Belgen.

Daarom dus ook legaal stoken!

Volgensmij zien jullie het gevaar niet in en vooral niet als mensen drank op hebben om 24:00 en dan de shells gaan afsteken.
Ik denk niet dat iemand de straat gaat afzetten en de juiste afstand kan nemen.
Daarom blijft het voor de prof die de papieren heeft.
Zo zou je ook pijlen met meer gram kunnen toelaten etc etc.
en opslag is ook niet te doen.
Ik zie vaak filmpjes dat de shells zonder mortier worden afgestoken.
en als er een mortier moet worden gekocht dan gaan ze besparen want het vuurwerk is al duur genoeg.
Stook gewoon legaal.

Dit zijn een aantal van je posts geplaatst de afgelopen 3 weken!
Moet je deze berichten nu werkelijk in elk topic plaatsen?
Je punt is duidelijk! Kap er eens een keer mee

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan