Geleen 30-4-2011

SniperX

VWC lid
Plaats: Geleen (Limburg)
Wanneer: 30 April 2011
Tijdstip: 21:00 - 22:30 Uur
Wie: RFI Pyro Events
Kaliber: Onbekend

met dank aan vuurwerkrapport

Ik hoop dat deze show weer lekker lang duurt zoals vorig jaar!
Geleen heeft het beste koninginnevuurwerk van zuid-limburg!

Ik denk dat ik eens na het koningendag vuurwerk van Geleen ga inplaats van Brunssum :p

Ik zal proberen het te filmen voor jullie :)

Zeker! Ik ben er ook bij! Stond vorig jaar naast de Burgemeester:P Was hele mooie plek om te filmen! Ik ga ook filmen!
Oja duurt weer 30 minuten!

Laco Glanerbrook Vuurwerk 30 april!
Publicatiedatum:
Tijdens koninginnedag zal er op de wielerbaan van Laco Glanerbrook om 22.00 uur een vuurwerk spectakel gehouden worden. De poort zal open gaan vanaf 20.30 uur en de entree is € 1,- vanaf 12 jaar. Tussen 21.15-21.45 uur zullen de gezamenlijke harmonieën van Geleen de muziek verzorgen.

Hehe, even nagenieten. Dat zal nog wel een poos duren, want WAT een show!!!
R.F.I. Pyro-Events heeft me doen laten verbazen. Een nieuwe intro met countdown maakte de sfeer al zinderend. En dit is dus Consumentenvuurwerk? Ik heb schitterende theatervuurwerk effecten gezien. En de meest mooiste combinaties tussen grond- en lucht vuurwerk. Het enige mindere was dat het bijna alleen maar Dance Muziek was. Dat maakte het vuurwerk heel heftig. Gemeente Geleen heeft dit zeker in orde, met zo'n Oranjecomite. Niet alleen alles wat op de dag zelf gebeurd, maar dat ze mede met R.F.I. Pyro-Events dit kunnen organiseren. Zeker de moeite waard voor volgend jaar!

Als ik het haal komt de film morgen op Youtube! Maar ik kan niets beloven, anders wordt het pas volgende week (midweek vakans) Ik zal mijn best doen, om jullie te laten verbazen. En over te halen om volgend jaar te gaan!

Als het goed is komt nog een lid van vuurwerkcrew met een film!

Top Top Top!
____
www.pyrospektakel.nl

Als ik het haal komt de film morgen op Youtube! Maar ik kan niets beloven, anders wordt het pas volgende week (midweek vakans) Ik zal mijn best doen, om jullie te laten verbazen. En over te halen om volgend jaar te gaan!

Als het goed is komt nog een lid van vuurwerkcrew met een film!

Top Top Top!
____
www.pyrospektakel.nl

Ik wacht in spanning af, ben zeer benieuwd naar de film.

Okej, ik heb het gehaald! Ik ben vanmorgen lekker vroeg gestart.
Dit is m dan!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En er wordt aangeraden om de film op HD 1080 te zetten. Het duurt even maar wel betere kwaliteit.

Veel plezier!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan