Gelderse Vuurwerkhal (Dieren)

dit jaar een paar gouwe ouwe weer in het assortiment zoals parachutpijl .etc etc,
en een geheel verniewde showroom in dieren.
rest volgt.
uiteraard ook weer vuurwerkshow .als ze de vergunning krijgen.

HOi, ik kan op de website niet de hardix collectie aanklikken.

Mag ik kritisch zijn? ik vind de site een enorme 2 hands winkel gevoel geven. Beetje rommelig en smoezelig, en dat terwijl de prijzen fors zijn.
Er is bezuinigd op de website, op zich jammer want de eerste indruk is tegenwoordig niet je winkelpand maar je website.

Deze indruk heb ik inderdaad ook bij deze website. Zit superslecht in elkaar. Kijk eens bij speciale acties. Daar staat onder andere de Goud-/zilvervulkaan van Hardix voor de prijs van 4.95. Is gewoon de adviesprijs. Wat is dan de speciale actie? "Voor meer acties kom na(ar) de winkel of print de actie bestellijst". Sorry maar ik kan nergens een actiebestellijst vinden om uit te printen.
Ook dit is niet bedoeld als aanval maar puur om aan te geven dat het misschien ook wat gebruiksvriendelijker zou kunnen.
Voor wat betreft die Hardix vulkanen ben ik wel geinteresseerd in een volle doos 40st. (tenzij er een echte actieprijs voor komt bijv. 30% korting)

Edit,
Positief nieuws... De actiebestellijst staat er nu wel op!

Laatst bewerkt:
heb ik nagevraagd de div kortingen staan nog niet bij artikelen die niet in de folder staan.
verder is dit voor ons elk jaar een top winkel mede door het grote assortiment ruim 250 artikelen.
in de winkel staan nog veel meer artikelen met mooie kortingen.
het is er al met vlagen druk mede doordat ze al volop cat 1 vuurwerk verkopen.
maar ja goede !suggesties zijn altijd welkom.

heb ik nagevraagd de div kortingen staan nog niet bij artikelen die niet in de folder staan.
verder is dit voor ons elk jaar een top winkel mede door het grote assortiment ruim 250 artikelen.
in de winkel staan nog veel meer artikelen met mooie kortingen.
het is er al met vlagen druk mede doordat ze al volop cat 1 vuurwerk verkopen.
maar ja goede !suggesties zijn altijd welkom.

Voor dat cat. 1 vuurwerk kom ik nog ff langs om te shoppen. Blijf nog wel benieuwd naar een leuke aanbieding voor de goud- en zilvervulkaan!

heb vandaag de schietlijst gehaald zet ik spm online.
ook al goed actie s gezien zoals de echte thunderking nu actie 32 stuks 9,99= 1,67 per doosje van 6 stuks.
mooie actie. wel op=op

wegens veel vraag is de thunder actie verlengd en nu ook nog veel crown en gbv artikelen erbij gekregen in de winkel deze staan niet in de folder.

geldersevuurwerkhal is dit jaar ook op zondag open van 10.00 tot 17.00,mooi alvast in de stemmimg komen.

geldersevuurwerkhal is dit jaar ook op zondag open van 10.00 tot 17.00,mooi alvast in de stemmimg komen.

ze hebben nu ook een aantal potten met de max vulling van 25 gram per shot.
en zelfs een met 50 gram per shot///////////
goede aanvulling hierbij.

op donderdag zijn er ook nog div acties.
voorverkoop is wel afgelopen.
maar ja dat weet iedereen wel dat dit altijd tm de kerst is.

ok net besloten dat de winkel geheel veranderd wordt in een andere stijl en dat de bunkers uitgebreidt worden om zo meer voorbestellingen te kunnen opslaan omdat dit aantal flink gegroeid is .

dit jaar nieuwe stijl.

dit jaar nieuwe stijl.

ok net besloten dat de winkel geheel veranderd wordt in een andere stijl en dat de bunkers uitgebreidt worden om zo meer voorbestellingen te kunnen opslaan omdat dit aantal flink gegroeid is .

dit jaar is de winkel geheel vernieuwd in een geheel andere stijl.
ook de wbsite zal een andere look hebben.
met oa tot 50% korting acties en veel unike artikelen voor jong en oud.
de vuurwerkshow zal dit jaar op 11 dec plaatsvinden.
binnenkort meer hierover

de winkel is 5 nov weer klaar .
volgende week foto s maken voor website ook van de verbouwing en bunkers etc.
assortiment is ook al bekend.

Back
Bovenaan