Geisha Showbox 2.0

gewoon voor vast uitbrengen en er een 10 tje boven op en ze hebben een luke box al is de zelfde prijs wel de beste natuurlijk.

Niet zo op gelet afgelopen jaar.
Maar smullen deze bak hoor!
Zeker voor de centen die je neerlegt.
Hopelijk zien we hem dit jaar terug

Deze zou helemaal goed terug komen als ze meer kleuren toevoegen, bv cake 2 blauw, cake 3 groen en 4 multicolour

Ja zonde, want de rest van de boxen zijn daar juist heel scherp geprijsd. Ze weten helaas maar al te goed dat ze de laatste exemplaren hebben. En misschien ook niets mis met een beetje handelsgeest...

Zou geweldig zijn als er een showbox 3.0 komt. De voorgangers waren geweldig namelijk.

Echt een geweldige box. Ik had hem afgelopen Oud & Nieuw. Ben best wel benieuwd of Vuurwerkmania weer met zo'n soortgelijke aktiebox komt dit jaar. En dat dan voor een leuke prijs.:tongue2:

Lekker he. Ik heb er vorig O&N ook enorm van genoten. Gewoon als nieuw item voor dit jaar in de verkoop gooien. Voor mijn part geven ze het een andere naam.

Lekker he. Ik heb er vorig O&N ook enorm van genoten. Gewoon als nieuw item voor dit jaar in de verkoop gooien. Voor mijn part geven ze het een andere naam.

Tempo spreiding burst mines, alles klopt gewoon. Jammer dat er dit jaar niet nog een sb was

Back
Bovenaan