Geen zena trophy 2010

sisser

VWC lid
Helaas lukt het Zena/Original voor 2010 niet om de organisatie voor de Zena Trophy rond te krijgen. Begrijpelijk dat dit voor veel liefhebbers een teleurstelling is maar jammer genoeg is het niet anders. Dit wil niet zeggen dat de Zena Trophy voor altijd van de baan is, in de komende jaren zal Zena/Original haar best doen om dit gebeuren opnieuw te organiseren.
Er wordt door Zena wel gezocht naar de mogelijkheid hier nog dit jaar een vervangend evenement voor te houden (mogelijk in Nederland) maar dat is nog in een vroeg stadium.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Jammer man! Maar het is niet anders.

Persoonlijk heb ik liever dat je het budget opbouwt, om in 2011 iets spectaculairs neer te zetten. Nu nog in 2010 een halfbakken iets doen, en in 2011 een halfbakken Zena Trophy, trekt mij niet echt. Liever één keer iets goed neerzetten wat het reizen waard is!

Dit is echt een tegenvaller...:sad:

Ik keek hier toch wel naar uit.. helaas helaas helaas...

Meer dan jammer dat de Trophy dit jaar geen doorgang kan vinden, maar als het organisatorisch niet rond te krijgen is, dan houdt het gewoon op.

Mijn dank gaat ook uit naar allen die er tijd en energie insteken om dit soort evenementen mogelijk te maken.

Alle vertrouwen dat in de toekomst weer een Trophy zal worden gehouden. :)

idee! Steenbergen/Rubro Trophy?
Wie weet............
Gr Wim

huh...?

Maareh dit vind ik toch wel zeer spijtig dat dit niet door gaat. Het was een best feestje daar op sportvelden van dosco daar met de Trophy in Baarle!

Echt heel erg zonde! Ik hoop dat er toch nog iets voor in de plaats komt!

huh...?

Maareh dit vind ik toch wel zeer spijtig dat dit niet door gaat. Het was een best feestje daar op sportvelden van dosco daar met de Trophy in Baarle!

Echt heel erg zonde! Ik hoop dat er toch nog iets voor in de plaats komt!

Ja, ik weet niet wat mogelijk is maar denk eens klein en dan groot!
Stel je hebt 5 deelnemende groepen met een budget van 20 kilo! je blijft hiermee misschien binnen de grenzen.!!!!
Ik denk dat het vuurwerkmuseum hier wel raad mee weet!!!
Vuurwerk hoeft niet altijd groot te zijn.....creatief zijn is ook belangrijk......toch.
Het is maar een idee om een Trophy weer leven in te blazen.......dus graag alle medewerking voor een idee.

Gr Wim

Ja, ik weet niet wat mogelijk is maar denk eens klein en dan groot!
Stel je hebt 5 deelnemende groepen met een budget van 20 kilo! je blijft hiermee misschien binnen de grenzen.!!!!
Ik denk dat het vuurwerkmuseum hier wel raad mee weet!!!
Vuurwerk hoeft niet altijd groot te zijn.....creatief zijn is ook belangrijk......toch.
Het is maar een idee om een Trophy weer leven in te blazen.......dus graag alle medewerking voor een idee.

Gr Wim

Dat is een nadeel ja, aangezien het te kort dag is om een grote vergunning aan te vragen (14 weken) is het enkel nog mogelijk met een kleine vergunning van 100 kg.....

Dat niet alleen, maar ik denk niet dat je als niet gediplomeerde in Nederland buiten de 31e december zo maar met vuurwerk aan de gang mag. Dat ligt om zo iets te regelen erg gecompliceerd. Daarom werd dat ook in België gedaan.

+ de Zena trophy had een keiharde finale show die je in Nederland nooit zult zien. Toch een leuk idee hoor daar niet van :)

wat een domper zeg,
helaas het is niet anders ik was altijd groot fan van die waanzinnige finale's

maybe next year

Dat is inderdaad jammer dat het niet door gaat.
Maar het is niet anders en er zal vast een goede reden voor zijn.
Hopelijk in 2011 weer!

Pff hier baal ik wel van zijn. Ik vind de Zena Trophy bijna net zo speciaal als oudjaarsdag. Het gebeurd maar eens in de 2 jaar en het is daar een gezellige bedoeling, een echt avondje uit. Dus ik verheugde mij er behoorlijk op dit jaar.

Op zich verbaasd het mij ook weer niet heel erg veel. De vorige editie werd je ruim van te voren lekker gemaakt met het hele gebeuren en dit jaar was het verdacht stil rondom deze evenement, alsof het nog niet echt leefde. Blijkbaar had die terughoudendheid vanuit Zena dus een reden.
Een alternatief zou leuk zijn, maar ik heb liever dit jaar helemaal niets, met de toezegging dat het volgend jaar wel plaats vind. :P

Ik ga toch na een lange tijd weer even reageren in dit topic.
Ik weet niet of dat ik het vreselijk gemist heb, maar dat lijkt me sterk.
Omdat er op het vwb forum is gepost dat er in 2011 een throphy wordt gehouden, maar dit misschien wel in september of oktober wordt gehouden wordt heb ik een vraag.
Mijn vraag is, hoe zit het met de throphy?
Is hier inmiddels een vervangend evenement voor gehouden, is de throphy buiten mijn weten en informatie wat ik heb kunnen vinden op dit forum om toch gehouden, of komt dit evenement dit jaar nog?
Mijn excuses als ik dit zelf gewoon compleet over het hoofd heb gezien, maar dit evenement was super in 2009 dus ik wilde het toch even vragen en dit topic leek mij het meest gepast.
Zoals ik al heb vermeld kon ik met de zoekfunctie en het zoeken op het forum niks vinden verder over de throphy 2011!
nederlandsvuurwerk

Back
Bovenaan