geen vuurwerk kriebels topic

pyro2002

VWC lid
Heb jij geen vuurwerk kriebels meer terwijl je die normaal wel had? Doen de compilaties en de sfeer topics helemaal niks met jou? Of voelt het gewoon of je je hobby helemaal kwijt bent?
Dan is dit topic voor jou!
Hier kan je je ei kwijt.
Hier kan je tips geven, en zeggen wat jou het vuurwerk gevoel weer terug heeft gegeven.
In dit topic kan je er alles over kwijt.

Tips:
Vuurwerk voorverkoop filmpjes kijken

Laatst bewerkt:
Vind het een vreemd topic
Zo vreemd is het niet hoor.
Soms ben je er zoveel mee bezig dat je echt dit forrum ff niet meer kan zien.
Of je koop elk jaar meer en meer en groter en zwaarder om toch die voldoening te krijgen.
Dat laaste herken ik wel bij mijzelf.
Soms een jaartje wat minder kopen kan dan helpen.

Ik begrijp wel waar dit vandaag komt, heb er zelf enigszins last van in de zin dat ik tot nu toe veel minder heb gekocht als voorgaande jaren. Ik heb het momenteel te druk met andere dingen.

Echter ga ik wel nog steeds met heel veel plezier naar shows, en de kriebels zijn wel nog aanwezig!

Of de mensen die continu erop gewezen worden dat vuurwerk voor kinders is of doe je dit nu nog???
Net of dat je volwassen moet worden en je net als alle andere schapen gaan gedragen omdat hun dat vinden:frusty:

Of de mensen die continu erop gewezen worden dat vuurwerk voor kinders is of doe je dit nu nog???
Net of dat je volwassen moet worden en je net als alle andere schapen gaan gedragen omdat hun dat vinden:frusty:

Ja echt hoor, kan me daar ook zo aan ergeren.

Bij mij is het wel minder geworden. Vooral het overdag stoken mis ik erg. Gedurende deze periode in het jaar gaat het toch echt wel weer leven en rond einde jaar ben ik gewoon weer een hyperactief duracell konijn die bij elk knalletje weer tegen het raam geplakt zit

Oh, ik herken dit best wel. Althans, vorig jaar.
Tot aan vorig jaar werd de collectie elk jaar groter en groter. Veel te veel losse cakes terwijl ik daar eigenlijk geen zin meer in had en ook niet meer helemaal pastte bij hoe mijn gemiddelde jaarwisseling eruit zag. Maar wilde daar eigenlijk niet aan toe geven want dat oude gevoel zit er nog steeds.

Gevolg; ik was dagen druk met alles oversjouwen naar waar het gevierd werd en het liep uit op een fiasco.... Onhandige stookplek en het was gewoon VEEL te veel. Dagen daarna flink de balen van gehad.

Gevolg; vorig jaar totaal geen trek in en geen aandacht aan besteed tot aan Eind november een keer. Toen 15 cakeboxen besteld, een karton cakes en wat pijlen. Et voila; beste oud en nieuw ooit! Heb echt nog nooit zo genoten.

En dit jaar... Is de gekte gewoon weer begonnen in September! Echt kwijt raken doe je het dus nooit! :cool:

September is alweer voorbij en ik heb echt maar in 2 of 3 producttopics gekeken. Ik ben die interesse in vuurwerk helemaal kwijt geraakt. Enkel de chat op het forum vind ik nog gezellig, de rest van de hobby kan mij vrij weinig meer interesseren inderdaad. Mensen veranderen :D

Totaal geen last van al jaaarren hetzelfde. Gewoon vanaf september kriebels.Dat was vroeger al zo en zal voorlopig niet veranderen.:kerst:

Herken mij hier ook zeker niet in, het wordt ieder jaar nog steeds erger. Wel mede door dingen er omheen. Budget is makkelijker vrij te maken, kids beginnen mee te stoken, meer genieten van dingen rond de kerst.

Ik ben dus blij dat ik het gevoel totaal niet herken.

Hier precies hetzelfde als bij omepje. Vind de voorbereiding hier op het forum, dus het checken van de producten, demo's enz. alleen al de moeite waard. Lekker met gelijkgestemden. En daarnaast gaat mijn oudste zoon ook actief aan het stoken en dat maakt het nog weer mooier.
Heb er wel minder stress van dan een aantal jaren geleden, en dat is wel erg prettig. Verdere bijdragen aan dit topic zijn dan ook niet aan mij besteedt ... :p:wink:

Ja het is echt een pijniging voor mijn ogen al. Weet niet of ik de enige ben?
Enfin ik heb wel de kriebels, en niet een beetje ook.
Ik ben mijn telefoon gewend. En taal is niet mijn sterkste punt, sterker nog ik ben helemaal niet goed met taal. Maar ik zal mijn best doen om er wat van te maken.

Back
Bovenaan