'Geen vuurwerk dit jaar' .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kor Bonthuis is totaal van het padje af, dit is juist de kans om de nieuwe Nederlanders te laten zien hoe wij feest vieren, dat gaat gepaard met heel veel vuurwerk. Knallen, lichten en gekleurd vuur. Oorlogs trauma? Direct in het diepe met een knallend maar ook gezellig oudjaar in NL, direct leren dat in NL knallen meestal feest betekend. Goed uitleggen: zo doen wij dat in het land waar u vrijwillig heen gevlucht bent. Wen Er Aan Of Pak Uw Koffer.

@maxman dan zou ik zeggen dan steek jij toch niks af als je er zo over denkt, laat de rest wel gewoon genieten die ene dag ik bedoel halve dag.
Als hun er niet mee on kunnen gaan blijven ze maar lekker binnen en zetten ze die gratis tv maar wat harder.
Ben er klaar mee om ons altijd maar weer aan te moeten passen voor die vluchtelingen.

Ik wil niet generaliseren maar dit is vast zo'n type dat ook welkomstliederen zingt voor de vluchtelingen. Negeren mensen, negeren. Zag het ook al voorbij komen op Facebook. Hoe vaker gedeeld, hoe groter het podium voor ons Kor.

@Pyromaas: lees eens goed wat maxman schrijft ... Hij is er helemaal niet voor om geen vuurwerk af te steken ! Volgens mij kan dit topic beter dicht, gaat een oeverloze discussie worden tussen voor en tegenstanders van vluchtelingen, en vraag me af of dat niveau gaat houden gezien de reacties hier.

@maxman dan zou ik zeggen dan steek jij toch niks af als je er zo over denkt, laat de rest wel gewoon genieten die ene dag ik bedoel halve dag.
Als hun er niet mee on kunnen gaan blijven ze maar lekker binnen en zetten ze die gratis tv maar wat harder.
Ben er klaar mee om ons altijd maar weer aan te moeten passen voor die vluchtelingen.

Maak je geen zorgen, ik zal ook zeker niks afsteken in de buurt van AZC, daarbuiten daarintegen ga ik mezelf flink uitleven hoor ;)!

Echt ziek dat zo'n man over de rug van de slachtoffers in Parijs het vuurwerk probeert te verbieden, hoe triest ben je dan.

Maak je geen zorgen, ik zal ook zeker niks afsteken in de buurt van AZC, daarbuiten daarintegen ga ik mezelf flink uitleven hoor ;)!

Ik bedoel er mee te zeggen is dat als hij er zo over denkt moet hij dat lekker zelf weten als hij daar rekening mee wil houden prima,maar dat betekent niet dat iedereen dat maar moet doen.
En nou kap ik er mee met die flauwekul de groete

Gewoon vw afsteken ze zullen zich aan ons aan moeten passen! Slaat helemaal nergens op dat stukje en wij kunnen er evenmin al niets aan doen. We doen al genoeg voor die mensen en omdat het allemaal zo triest is moeten wij maar treurig mee doen? Met verlichte straten?? Tsjonge jonge zeg handen af van onze traditie!! Vind t sneu voor hun maar hier doen we niet aan mee! Nederland word echt triest...

Deze discussie gaat inmiddels meer over het vluchtelingenbeleid dan het vuurwerkverbod. We sluiten dit topic daarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan