Geelse Kanaalfeesten 27 juli

moontan

VWC lid
Bron: VuurwerkBelgie.com

Geelse Kanaalfeesten
27 t/m 29 Juli 2007

Ook dit jaar zullen in Geel weer de Kanaalfeesten plaatsvinden. Tijdens dit 3-daagse festival zijn er vele activiteiten op het gebied van sport en vermaak. Zo zullen er onder ander een waterskirace, een kermis en een jaarmarkt te vinden zijn.

Op 27 Juli zal Original Fireworks ter gelegenheid van de Kanaalfeesten een vuurwerkshow verzorgen.

Tijdstip: 23:00
Tijdsduur: Ruim 20 minuten
Consumentenvuurwerk & Proffessioneel vuurwerk tot maximaal 6".

Entree is gratis!

Zie ook: http://www.geelsekanaalfeesten.com

Film van 2006
http://nvideo.pl/filmiki-64394.html

Dit wordt echt een klapper van een show, nog een stuk grootser dan vorig jaar en de reacties toen waren al zeer positief. Dit jaar zal de nadruk ook meer op proffessioneel vuurwerk liggen, terwijl vorig jaar veel consumentenvuurwerk werd gebruikt. De shells die gebruikt gaan worden dit jaar zullen ook niet de minste zijn...... :bye:

In ieder geval raad ik iedereen zeker aan om te komen kijken.. :)

Ik heb het filmpje van vorig jaar bekeken.
Ondanks dat het voornamelijk consumentenvuurwerk was kan je toch echt spreken van een zeer geslaagde show. Veel vuurwerk in een razendsnel tempo.
Dit jaar dan uitbreiding met shells, en de show duurt maar liefst een half uur.
Dan denk ik dat het zeker de moeite waard is om te gaan kijken.
Ik neem aan Apollo dat jij van de partij zult zijn?

:bye:

Ik neem aan Apollo dat jij van de partij zult zijn?
Ik vertrek zodadelijk al richting Olen en ben er morgen uiteraard de hele dag bij. De mensen die nog twijfelen zou ik zeker aanraden om naar Geel te rijden morgen, want het word me een show van formaat... :thumbsup:

Hopelijk tot morgen :bye:

Grtz Apollo

Ik en nog 2 andere freaks zullen ook aanwezig zijn mits we niet naar Bonn gaan. Ben benieuwd :D

Bonn= Weco, zal ook wel een spektakel worden
Waar laten jullie de keuze vanaf hangen?
Wegens geen vervoer kan ik helaas niet.
Ik zou het bijzonder op prijs stellen als je een verslag uitbrengt Vuurwerk-freak.
Alvast een hele fijne avond vanavond, een goede reis en veel plezier.

Bonn= Weco, zal ook wel een spektakel worden
Waar laten jullie de keuze vanaf hangen?
Wegens geen vervoer kan ik helaas niet.
Ik zou het bijzonder op prijs stellen als je een verslag uitbrengt Vuurwerk-freak.
Alvast een hele fijne avond vanavond, een goede reis en veel plezier.

Het ligt er helemaal aan hoelaat ik klaar ben met werken. De show in Bonn begint om 22:30 dus dan zitten we krapper in de tijd :)
Ik zal proberen een verslag uit te brengen. Ik denk dat er ook wel het een en ander gefilmd zal gaan worden door andere freaks.
Ik heb er in ieder geval zin in.

We komen helaas niet langs Hilversum, anders hadden we je misschien op kunnen pikken :wink:
maar in ieder geval bedankt :)

Ja jammer dat je niet langs Hilversum komt, Apollo gaat naar Geel, maar die woont ook niet bij mij in de buurt.
Maar geeft niet, volgende maand kom ik genoeg aan mijn trekken, met shows waar ik wel mee kan rijden.
Filmpje van vanavond zou hardstikke tof zijn.
Nogmaals: veel plezier. :bye:

Ik wist het wel: Bonn

Niet dat Originals zulke brakke vuurwerken schiet ofzo. Maar Bonn is natuurlijk een heeeeeeel stukkie groter, én op muziek. Ben er vanavond igg bij bijde vuurwerken niet bij helaas.

Ik ben vanavond in geel, ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Bonn is voor mij 2,5u rijden en geel 45 min als je doortrapt en ben pas geleden met RIF daargeweest dus nu eens wat anders hehe, heb nog nooit een show van originals gezien dus ik ben benieuwd. Heeft iemand nog tips waar te gaan staan? het liefst zo dichtbij mogelijk hehehe.

ja ben er toch 2 uur van te voren dus tijd zat om de boel te verkennen en een belgische pint te drinken:cool: :D
thanks voor het kaartje

Nou die friet stoofvlees heb ik maar links laten liggen Moontan maar de pinten waren weer heerlijk! :p

Het was een hele mooie show.
Goede opbouw en mooie thema's te zien.
Petje af voor de schieters

de finale was ook erg lekker maar maar beetje een raar einde omdat er nog een paar shells omhoog gingen na het laatste salvo.

ik heb er een video van , ik zal morgen even kijken of het wat is geworden en mischien kunnen jullie er wat mee hier,,

grtn

Ha Tresher, bedankt voor je commentaar.
Ben blij voor je dat het een goede show was.
Is dat hele eind rijden toch niet voor niets geweest.
Klasse dat je een film hebt gemaakt.
Je maakt ons nieuwsgierig.
Ik kijk uit naar morgen.

Groeten

Fred

Ben dus ook uiteindelijk naar Geel geweest. Bonn konden we helaas niet halen, maar hebben absoluut geen spijt van onze beslissing.
Bij aankomst ff gepraat met andere freaks en kregen we te horen wat de opbouw zou zijn. Dat beloofde al heel wat met een finale van 300 shells!
In totaal werden er rond de 700 shells geschoten, 40 prof blokken en meende 30 consumenten blokken. Verder heb ik nog een waterval van 50? meter gezien, en een soort 'lichtbord' met Original erop.
Al met al was het een nette show die original verzorgt heeft.
Veel grote shells gezien met lekkere dreunen. De afstand was idd perfect!
Helaas vond ik de opbouw ietsjes minder, omdat ze veelal shell voor shell schoten wat na een tijdje langdradig werd, maar later in de show werd dit weer goed gemaakt. De finale was ook heerlijk, maar wel jammer van de tussen pauze.

Ik vond deze show zeer geslaagd in ieder geval en heb er zeker van genoten. :D :D
Er zijn nog filmpjes gemaakt, maar google video doet op dit moment vaag.
Heb wel minimaal 5 mensen gezien met een camera dus filmpjes zullen nog wel verschijnen een dezer dagen.

Gr, :wink:

Laatst bewerkt:
Hallo,

Wij hebben afgelopen vrijdag de show van Originals bezocht.
Het was een afwisselende show met redelijk wat verassende effecten.
De girandoles waren zeer verassend en de waterval was top!
Ik had enkel het idee dat de finale niet helemaal ging zoals het moest
maar al bij al was het wel een mooie show!
Hierbij wat fotos:

originals_kanaalfeesten1.jpg

originals_kanaalfeesten12.jpg

originals_kanaalfeesten2.jpg

originals_kanaalfeesten29.jpg

originals_kanaalfeesten3.jpg

originals_kanaalfeesten31.jpg

originals_kanaalfeesten43.jpg

originals_kanaalfeesten44.jpg

Voor alle fotos kijk op http://www.pyroteam.net/fotoalbum/thumbnails.php?album=15

Groetjes Kevin

Back
Bovenaan