Knettermans
VWC lid
En volgend jaar van jou een uitgebreid verslag en foto's van de enorme F1 collectie héNu wel hier toch zijn @\_niels_/ laatste jaar, ik verwacht een topverslag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En volgend jaar van jou een uitgebreid verslag en foto's van de enorme F1 collectie héNu wel hier toch zijn @\_niels_/ laatste jaar, ik verwacht een topverslag.
En volgend jaar van jou een uitgebreid verslag en foto's van de enorme F1 collectie hé![]()
Waarom verwijderen?Verkeerde topic maar kan nergens iets vinden over waar ik mijn VWC account kan verwijderen... kan iemand mij helpen?
Nu wel hier toch zijn @\_niels_/ laatste jaar, ik verwacht een topverslag.
Het eerste wat in me opkomt is een biertje maar het volgende is dan toch een boek. Kom ik in de buurt?Bovenstaande klopt volledig en is tevens zeer juist. Ik ben op wereldreis maar de hobby laat me niet los!
Dit jaar geen uitgebreid verslag van de afhaaldagen, maar wel wat anders. Binnen een paar dagen komt de officiële aankondiging, maar alvast een tipje van de sluier: je kant het vasthouden![]()