GBV-WECO op facebook!

Co2Compensatie.png

W-ECO-LOGISCH
Vanaf 2021 gaan wij ons inzetten om de uitstoot van het door ons geproduceerde- en geïmporteerde siervuurwerk onder alle merken van GBV-WECO Vuurwerk B.V., en de uitstoot van onze auto's en vrachtbussen te compenseren. Om dit haalbaar te maken zijn wij een samenwerking aangegaan met Trees for All. Trees for All plant op meerdere locaties nieuwe bomen, welke CO2-uitstoot uit de lucht filteren. Middels de berekeningen en uitkomsten van diverse onderzoeken heeft GBV-WECO hiervoor een sleutel ontwikkeld. Hierdoor zal iedere gram uitstoot veroorzaakt door het door GBV-WECO op de markt gebrachte siervuurwerk worden gecompenseerd. Middels deze samenwerking dragen wij ons steentje bij aan een betere planeet, en kunnen we nog jaren van prachtig siervuurwerk genieten.

Zulke initiatieven kunnen zeker helpen aan behoud van denk ik. Je kan iig makkelijker zeggen dat je CO2- neutraal bezig bent. Goede zet.

Dat is zeker een goede ontwikkeling, mooi om te zien dat jullie hierop inspelen.

Voor de periode 1 december 2021 t/m 31 december 2021 is GBV-WECO Vuurwerk B.V. op zoek naar magazijn medewerkers voor locatie Veenendaal. Kom jij bij de vuurwerkimporteur orders lopen voor de vuurwerkwinkels? Mail dan naar [email protected] ��

243240972_4471434929603798_2780528483723549170_n.jpg

Wow, gave actie zeg! Dat zijn heel wat mensen die een deel van hun bestelling terug krijgen gok ik zo.

Geldt dit per winkel of voor het totaal van alle bestellingen via een van de websites?

Wow, gave actie zeg! Dat zijn heel wat mensen die een deel van hun bestelling terug krijgen gok ik zo.

Geldt dit per winkel of voor het totaal van alle bestellingen via een van de websites?

Gaat om het totaal van de websites, dus iedere 21ste bestelling.
(winnaars krijgen bericht als ze de 21ste zijn, en bij toestemming publiceren we de winnaars op Facebook).

Laatst bewerkt:
Categorie1.nl-versie2.png

Voor de liefhebbers van Categorie1 vuurwerk, is het vanaf nu ook mogelijk om dit online te bestellen en al eerder af te halen dan op de verkoopdagen. Vanaf nu is de nieuwe webshop www.Categorie1.nl online, inmiddels zijn er 75 afhaalpunten te vinden, en dit gaat uiteraard de komende weken verder groeien. Het beschikbare assortiment bij de winkels zal ook groter worden komende weken, want nog niet iedereen heeft een eerste/nieuwe levering ontvangen.

Cat1 is leuk voor tussen door en het cat1 van ST8MENT en van EVO wil ik graag wel uitproberen tussen door

Maar hop toch egt dat we dit jaar gwn blokken kunnen schieten.. :rolleyes:

Ik wil niet negatief doen maar ik zie het assortiment eerder kleiner dan groter worden..?
En alle nieuwe artikelen zijn van de site af?
Ik had al eerder gekeken namelijk en toen moest ik het bestellen en een week of 2 later kon ik het dan ophalen dat heeft niet mijn voorkeur als ik eerlijk ben, de bedoeling was om samen met mijn zoons wat producten bekijken in de winkel en dan een tasje aanschaffen en naar een rustig plekje ff uitproberen!

Wordt het nog mogelijk om het in de winkel aan te schaffen of moet het overal eerst besteld worden?
En komen de nieuwe producten nog terug?

Ik wil niet negatief doen maar ik zie het assortiment eerder kleiner dan groter worden..?
En alle nieuwe artikelen zijn van de site af?
Ik had al eerder gekeken namelijk en toen moest ik het bestellen en een week of 2 later kon ik het dan ophalen dat heeft niet mijn voorkeur als ik eerlijk ben, de bedoeling was om samen met mijn zoons wat producten bekijken in de winkel en dan een tasje aanschaffen en naar een rustig plekje ff uitproberen!

Wordt het nog mogelijk om het in de winkel aan te schaffen of moet het overal eerst besteld worden?
En komen de nieuwe producten nog terug?

Hallo Klassieker,

Dat komt omdat we eerst alle artikelen uit de collectie inladen, en daarna de winkel zijn voorraad artikelen er in zet, nog niet alle nieuwe 2021 import is binnen, dan wordt het aanbod even kleiner.

Het online bestellen is een extra optie, alle winkels op de site, hebben ook losse verkoop in de winkel zelf.

Back
Bovenaan