GBV samen met Weco

Dat zou natuurlijk kunnen. Maar dat ligt eraan of de winkeliers die GBV verkopen ook Weco willen gaan verkopen:wink:

de meeste GBV-dealers die ik ken, verkopen alle GBV-onderdelen (line 31.12 uitgezonderd), dus ik denk dat WECO er ook wel bijkomt,
maar we zullen zien, nog even (een maandje of 4) wachten en we weten het...

Dit jaar zal er nog weinig gebeuren op het gebied me WECO. Daar is het tekort tijd voor en GBV heeft zijn inkopen voor dit jaar al gedaan. Volgend jaar zal de samenwerking veel meer zichtbaar zijn.

Dit jaar zal er nog weinig gebeuren op het gebied me WECO. Daar is het tekort tijd voor en GBV heeft zijn inkopen voor dit jaar al gedaan. Volgend jaar zal de samenwerking veel meer zichtbaar zijn.

ik denk dat als GBV en WECO echt willen, dat ze dit nog best klaar kunnen spelen,
het lijkt me dat, als je een samenwerking aangaat, dat je dit zo snel mogelijk duidelijk wilt maken

De ontwikkeling van WECO gaat gewoon door. De artikelen van 2009 worden gewoon verkocht + 20 tal nieuwe artikelen.

Waar baseer jij dat op?

Op de woorden die Gert Breeschoten zelf tegen mij heeft gezegd, tijdens het gesprek wat ik met hem heb gehad. Dit jaar zullen er bij een aantal dealers wel al wat Weco producten te koop zijn en een paar zullen er in de grootste folder (120 artikelen folder)staan, maar verder zal er weinig gebeuren nog op het Weco gebied. Dealers kunnen wel zelf, buiten de folder van GBV om, artikelen van Weco bestellen, maar er zijn er niet heel erg veel die dat doen.

Maar desalnietemin kan dit een erg leuke samenwerking worden tussen Weco en GBV. Ben erg benieuwd hoe ze het volgend jaar gaan aanpakken samen.

Laat GBV maar Weco importeren en tegen spotprijzen aanbieden. (max 2x duitse prijs)
Dan zien we wel verder!

Kom GBV, you can do it!
Yes, you can!

Back
Bovenaan