GBV Folder 2009/2010

Tja wat moet ik er van zeggen vindt de folder behoorlijk tegen vallen, had beter verwacht voor grootste gedeelte zit naar mijn mening nog teveel ouwe meuk tussen !

Vooral erg teleurstellend dat de meeste nieuwe 500 grams niet in het assortiment zijn opgenomen incl een van proline's beste cakes onder de 500 grams het Proline Maxi pakket, Immaculate rhombus, Triangle on Fire enz enz.

Hoop maar dat mijn plaatselijke dealer in dit opzicht het beter voorelkaar heeft.

:no:

Bij GBV hebben ze 2 folders:
- 80 artikelen (dat is de folder die hierboven van vuurwerkhouten.nl staat)
- 100 artikelen

De folder van 100 artikelen is bedoeld voor de dealers die wat meer opslagcapaciteit hebben.
En dan zitten er vooral meer grote artikelen in de folder van 100 artikelen.

Dus als ze 6 nieuwe 500-grams's cake's introduceren snap ik heel goed dat ze er voor kiezen om er daarvan 3 in de 80-folder te zetten en alle 6 in de 100-folder.
Dit doen ze trouwens al jaren dus echt nieuw is het niet.

Dus als ze 6 nieuwe 500-grams's cake's introduceren snap ik heel goed dat ze er voor kiezen om er daarvan 3 in de 80-folder te zetten en alle 6 in de 100-folder.
Dit doen ze trouwens al jaren dus echt nieuw is het niet.

Nou, voorgaande jaren stonden wel alle nieuwe 500 gramcakes in de kleine folder. Behalve dan de Double Multi Signal Flares.
Met de kleinere cakes snap ik dat je niet alles in de kleine folder kan stoppen.

Maar wat ik me nog kan herinneren van vorig jaar, is dat de Excellent Hart 0x is verkocht bij ons. En zo waren er nog wel meer producten. Ik ga er dan ook vanuit dat dit bij andere dealers ook zo was (dat sommige producten bleven liggen in de schappen).
Dan heb ik zo iets, haal die pot er dan uit bij de kleine folder en verkoop dan nieuwe 500 gram potten, misschien verkopen die wel goed.

Mensen willen vernieuwing zien, na een aantal jaar ben je de andere potten wel zat.

@Svenovic

Exact, vandaar ook mijn opmerking in de vorige post, ik vindt dus persoonlijk dat proline teveel producten laat zitten die laten we zeggen zo goed als over jaart zijn, en desondanks maar in het assortiment blijft opnemen !

Daarbij komt nog is bij dat er van de nieuwe 500 grams van dit jaar ook nog is de minst interessante erbij zijn gekomen, waaronder dus de Big Bigger Biggest, en de Mega Box, plus de Hot Space.

Erg jammer dus allemaal en erg consument gericht, leuk hoor voor de onwetende consumentjes om van die Oversized bakken te kopen, maar voor ons als Freaks vindt IK weinig boeiends aan.

Precies!

Ook ik vind het jammer wat voor keuze GBV gemaakt heeft voor de kleine folder, aangezien ik in een kleine winkel werk gaat hier waarschijnlijk ook de kleine folder komen :cry:.

De 3 nieuwe 500 grammers vind ik alle 3 teleurstellend, maar gelukkig zit er genoeg artikelen bij van vorige jaren die wel de moeite waard zijn. Zoals de prijsverlaging van Golden Glory, wat ik toch al de beste cake van GBV vind.

Stukken beter deze folder met 100 artikelen van GBV, meeste nieuwe artikelen zijn in het assortiment opgenomen.

Helaas mis ik als enigste nog het Maxi-proline pakket....

Deze is inderdaad veel beter. Toch maar zoeken of er in mijn buurt geen winkel zit die deze verkoopt...

Die staat er wel in, onderaan pagina 4, tussen de Maxi Color en de Multi Color Lines:wink:

Oja oeps:rolleyes: bedankt;)

Ik kon niet goed lezen wat er op die cake stond en de omschrijving moet je het ook al niet van hebben :bonk: --> rode, groene en zilveren boeketten.
Beetje rare omschrijving van deze cake.

Back
Bovenaan