GaTeLing Corolla-Color - 175Sh 10mm Leuchtkugelbatterie *Nieuw 2025*

Knettermans

VWC lid
Artikelnummer: ARC10-175-5
Artikelnaam: GaTeLing Corolla-Color
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 122,5 gram
Aantal Schoten: 175 schoten
Effectomschrijving: 175 shots roman candle battery with corolla change to multicolor stars.
Tube diameter: 10 mm
Kartoninhoud: 24/1
Tijdsduur: 25 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

ARC10-175-5.png

Las ergens in de comments dat Malte zelf zei deze dingen ‘ruim’ onder de 15€ zullen gaan kosten. Zullen dus rond de 10/12€ kosten denk ik, bij zena dan natuurlijk 25€ 😉
Maar dan wel met 25% ledenkorting :bonk:

Heel mooi! Zou er graag een paar van meenemen uit Duitsland, maar dit valt zeker onder een Romijnsekaars en mag ook niet meer? :(

• Sad
Waarderingen: GMP
Denk dat dat echt afhangt van een pootje erbij of niet. tot zover ik op de thumbnail zie is die er helaas niet :(
Ik heb er niet heel veel verstand van. Maar deze dingen werden ook nog verkocht na het verbod op Romeinse Kaarsen. Deze zijn net zoals die van Argento geclassificeerd als een batterij van romeinse kaarsen. Geen idee wat het Ract daarover zegt.

Heel mooi! Zou er graag een paar van meenemen uit Duitsland, maar dit valt zeker onder een Romijnsekaars en mag ook niet meer? :(
Dit is een lastige, je zou zeggen dat het een "cake" is omdat het een samenstelling van buizen betreft maar de BAM registratie (D/BAM-0839/24) zegt "Battery of roman candles requiring external support".

er zijn in nl toch ook nog verschillende soorten 100sh ''kaarsen'' te koop? zoals Lantern power van red dragon van vuurwerktoppers.

Er staat zover ik kon zie niets over een (verplicht) voetje in het RACT. Staat vernoemd als batterij van romeinse kaarsen geclassificeerd onder F2. Maar goed, men kan natuurlijk moeilijk gaan doen om de gewenste external support.

Back
Bovenaan