Garden Party 3 [ass]

Alleen gaat dit topic over de GP3 :p

Ik bedoelde dat ik de 2 én 3 voor het eerst had.

En wat voor een bakken zeg. Eerste kennismaking met Pangu maar zeker niet de laatste.
Voor 79,95 echt een top ding. Dit jaar weer!

Harde burst en groot gespreide effecten. Toppertje :)

20191231_110848.jpg

Zeker een mooie box, ik had hem bij arentz gekregen in plaats van de winternight en wist niet of ik er helemaal blij mee moest zijn maar ik heb er zeker van genoten. Prachtige kleuren, goede burst en spreiding. Ook de variatie en prima tempo maken het voor mij af.

Ben hem tot nu toe eigenlijk nog nergens tegen gekomen in de freakacties.

Maar gelukkig, heb ik er zojuist 1 "gewonnen" in een veiling op fb voor 70euro.
prima prijs voor deze box.

Ben hem tot nu toe eigenlijk nog nergens tegen gekomen in de freakacties.

Maar gelukkig, heb ik er zojuist 1 "gewonnen" in een veiling op fb voor 70euro.
prima prijs voor deze box.

Zekers wel, in Fryslan Boppe.. maar 70 euries is een scherpe prijs voor deze box..:thumbup:

Vandaag voor 90 euro bestel in Gelderland.
Take the shot or lose the chance!
Dit is een box waarvan we weten dat we zoiets niet meer terug gaan zien.

Is deze box echt zo goed? Waar blinkt hij in uit, unieke effecten / harde Burst / grote spreiding? Heb diverse films bekeken, maar kon het niet echt ontdekken :)

Voor mij heeft de boeketgrootte en de unieke effecten mij overgehaald. Tegenwoordig heb je nog steeds wel goede 30mm boxen in het assortiment zitten, maar die hebben (vind ik) allemaal redelijk dezelfde effecten.
Bij de GP3 heb je bv het eerste effect, wat zelden meer in boxen zit heb ik het idee, en dat double gold effect mét kleurensterren zie je ook bijna nergens. En sowieso zijn alle effecten echt goed uitgevoerd.
Nu duimen voor windkracht 2 of lager.

Hoppa ook besteld, stond er plots weer 1 beschikbaar bij vuurwerk outlet Gelderland voor 90 euro:)

Back
Bovenaan