Garden Party 1 [ass]

Iets wat vochtig hier, de GP2 had hier geen last van. GP1 is het enige product wat hier in huis staat om te drogen op het moment. Alle beetjes zullen helpen toch en ik ga hem echt niet bewaren, best een grote doos nog!

Ook hier de 2018 versie. Lekker 4 dagen de kachel op 25 dus dat moet wel goedkomen.
Erg benieuwd naar in iedergeval.

Ik heb me vrijdag een breuk gesjouwd met deze box! :)
Ga hem doorlonten met inderdaad een schotje tegen de vonkoverslag.
Ik zie hem wel terug op de jouw film...

Valt toch wel mee, op de omdoos staat 20kg bruto, bij de 2018 batch tenminste. Vind de doos zelf trouwens wel dun en slapjes aanvoelen. Heb de deksel van de doos op maat gemaakt en als tussenschot gebruikt, straks voor de zekerheid nog wat alu folie eromheen wikkelen. Word in ieder geval genieten

IMG_20181230_093817818.jpg

Eergisteren de box opgehaald bij Orthen, zat nog in kooi zitten er 2 dezelfde cakes in.

Cake C mist, 2x cake B in de doos, wel balen!
Makkelijk door lonten is er nu niet meer bij helaas.

Valt toch wel mee, op de omdoos staat 20kg bruto, bij de 2018 batch tenminste. Vind de doos zelf trouwens wel dun en slapjes aanvoelen. Heb de deksel van de doos op maat gemaakt en als tussenschot gebruikt, straks voor de zekerheid nog wat alu folie eromheen wikkelen. Word in ieder geval genieten

Bekijk bijlage 43649

:) mss niet handig dat ik een trap op moest en daarnaast nog een box op deze doos had staan...
Ik heb de 2016 versie en verwacht niet dat het gewicht veel zal afwijken.
Zojuist heb ik hem doorgelont en ben erg benieuwd hoe deze het gaat doen in de straat!

Back
Bovenaan