Gamma Burst

Dank voor de film Vuurwerkkoning. Ontzettend mooie cake. De boeketten met het prachtige coconut effect zijn hugh. Prachtige combinatie met oranje dahlia.s. Die zijn volgens mij heel moeilijk te filmen, ik ben hem op nog geen enkele film tegengekomen. Ik had afgelopen jaarwisseling een heel karton, ik ga dit jaar weer voor een karton. Hij wordt schaarser en schaarser.

Deze ook er bij, de duurste cake dit jaar als je kijkt naar de prijs per shot maar hier maakt mij dat niks uit.
Een van de eerste NL cakes met een echt goed coconut effect. Voor zover ik weet zijn er weinig cakes die dit effect zo mooi hebben.

Beauty was dit zeg! Heb deze in 2018 in Steenbergen op kunnen pikken, en vond dit oude filmpje terug. Zonder externe microfoon gefilmd.

Alleen de afbeelding van deze cakes al, toch wel iets van nostalgisch al die Royal labels... de uitwerkingen van deze cake zijn prima, vooral ook die oranje kleur. Dat was toch iets waar Royal echt goed in was!

Alleen de afbeelding van deze cakes al, toch wel iets van nostalgisch al die Royal labels... de uitwerkingen van deze cake zijn prima, vooral ook die oranje kleur. Dat was toch iets waar Royal echt goed in was!

Inderdaad, daarom ben ik heel blij dat de Sky Palms en de SKy Crowns hier nog steeds lekker staan te drogen :cool:

3 stuks besteld van deze jongens. Iemand enig idee hoeveel gram per cake dit is? Moet mijn auti-excel-lijst wel compleet hebben natuurlijk

Back
Bovenaan