''Game Over'' Salon Roger Fireworks

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum
Salon Roger heeft echt zeer mooi spul. Echt top. Alleen zo jammer van de prijzen, die kunnen toch wel wat goedkoper zou je zeggen. Neem alleen al dit mooi stuk vuurwerk. 115 euro voor 3x 500grammers is toch wel duur te noemen. Maak er 90 euro van en ze gaan als warme broodjes over de toonbank.

Klopt helemaal, sommige dingen zijn wel prijzig, daarom goed opletten met de herfst-acties die er binnenkort weer aankomen (neem ik aan).
Dan zijn bepaalde producten vaak een stuk goedkoper en mooi om dan te profiteren..

Wat heeft dat te maken met deze Game over?
The Next Level is een totaal ander product, welke niet iedereen is tegengevallen ;)

Ik ooende het topic en helemaal onderaan stond dat de game over heel goed presteerde (pagina 1) net zoals the next level.
Zelf hebben we The next level ieder jaar meerdere gehad sinds hij te koop is en afgelopen jaar(3x) viel hij gewoon heel erg, maar dan ook heel erg tegen tov de jaren daarvoor. Was gewoon een lege bak en de klappen wat het beestje gaf waren zeer matig. Terwijl hij de jaren ervoor goed was!

Over de Game Over heb ik ook nog wat te vertellen. Prima waaier

Echt een geniale bak is dit. Hoog tempo, mooie effecten, meerdere shapes en ramt het ook echt goed er uit. Burst is ook top zoals alle premium producten van Salon Roger.

Deze deed niet onder voor de verwachting!
Mocht ik 'm nog een keer tegen komen, gaat die zeker weer mee!

Back
Bovenaan