Gambling box

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer:
Artikelnaam: GAMBLING BOX
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 114
Effectomschrijving: Uniek veel mooie verschillende effecten en kleuren, oordoppen geadviseerd.
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: € 179,95
Internet voorverkoopprijs: € 84,95

gambling-box-3d.png

Mooie box met mooie kleuren..twijfel alleen nog want nog niks bekend kwa aantal mm,flash en nog geen nederlands demo filmpje.

Volgens mij allemaal gelanceerd onder VWT en als ik dit zo bekijk, vind t trouwens een prima box, kwa burst en boeket gaat t richting de E.S vergelijkbaar. Mooie labels en een leuke lijn dat Criminal en de prijs is uitstekend...

Zijn hele andere effecten dan de Big 19.

Vind dit wel een gaaf assortiment! Veel effecten die mij aanspreken. Deze komt op de lijst voor 2017!

Het label is zeker erg gaaf, de effecten ook prima. Alleen heb ik toch liever een goedkoper assortiment wat ook prima presteert, zoals de big19 of the big five

Om de een of andere reden had ik rond kerst opeens het gevoel te weinig losse cakes te hebben, voor tussendoor na 12 uur of in de vooravond. Dus vrij last minute dit assortiment aangeschaft en geen spijt van gekregen. Kleurrijke en gevarieerde cakes die vrij hoog schoten. Leek iets sneller te gaan dan op het productfilmpje. Voor de prijs van 85 euro een goede koop.

Back
Bovenaan