Galaxy Collision

Gefilmd bij de Ano demo van gisteren, leek iets anders en minder als bij de demo van Haokan.

Meer dan 550 euro krijg je deze gratis kado in het laatse filmpje?
Nou goh, daar moet je blij mee zijn, met 550 euro verwacht ik een garden of eden gratis met nog 2 500 grammers:P

Neej nu zonder lol.
Ben blij dat ik deze niet heb besteld, voor 15 euro was het nog leuk geweest, maar veelste kort voor die prijs.

Daar moet je zeker blij mee zijn want de six best possible, swinging waves, universal power krijg je er ook nog eens bij maar ik vind hem ook te kort voor die prijs

Deze op de vuurwerkdemo van vuurwerk Orthen gezien. Verbaasde me enorm deze pot. Grote leuke effecten en harde klappen. Naar mijn mening één van de toppers die avond

Op de filmpjes komt die niet helemaal tot ze recht. Maar wacht maar tot je er met je neus recht onderstaat, vette mega boeketten. En dikke dreunen!

Cake is opzich niet zo groot. 15 shots, maar met in ieder geval 3 mega tubes voor de mines.

DSC02571.jpg

Hier nog een foto:

image.jpg

image.jpg

Zo als te zien op foto 2 is de vorm niet heel goed gelukt maar dit wordt zeker een van de toppers van de avond.

De mines van deze cake zijn gewoon geweldig, eerst die mooie blauw en rode kleur en dan nog een lekkere crackling wolk. En de schoten tussendoor zijn ook heel goed. Was een van de toppers van de avond.

Bij mij maakte hij er helaas een zooitje van.. Twee keer mines aan het begin, toen wat enkele shots en de finale kwam in een traag tempo 1 voor 1 in plaats van in salvo. Maar aan alles kon je zien dat dit wel een topper is. Mines zijn goed uitgevoerd, bursts zijn hard en boeketten zijn groot.

EDIT: Zie het filmpje..

Laatst bewerkt:
De mines waren iets groter dan ik had verwacht haha! Echt de grootste van de avond! Boeketten waren ook een van de grootste, volgend jaar deze zeker weer, echt een absolute topper.

Dit waren de grootste boeketten vannacht bij mij in de collectie. Grote crackling mines (groter dan had ik verwacht), flinke boeketten met heldere kleuren en een finale met rustige crackling. Ik kreeg na afloop een paar keer de vraag of het wel goed ging met die crackling mines, of het wel zo hoorde, haha.

Mines waren zeer groot en ook de schoten tussendoor waren prima. Alleen voor 15 schoten wel een beetje aan de prijzige kant vind ik.

Erg mooie cake, Al had die van mij wel een beetje haast.
Maar die mines zijn echt bruut en de boeketten groot.

Gefilmd met 2 camera's (1 met VVS, maar die geeft het wel het beste weer)

Eddy.

Back
Bovenaan