Galaxy A/B/C /C/D/E/F [NL]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
LET OP: Deze producten worden geimporteerd door een groothandel in België, maar enkele producten zijn geschikt voor de Nederlandse markt. Er zijn ook topics over in het buitenlandse gedeelte op het forum, maar de prijzen en dus ook de prijs-/kwaliteitsverhoudingen verschillen hierbij, vandaar het dubbele topic.

Artikelnummer: NL315
Artikelnaam: Galaxy A
Netto Kruitgewicht: 236.5 gram
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: Supergave 19 schots cake, mixed effects. Zeer populair in Belgie. Green/Red Crackling Tail to Silver/Green Glitter Willow
Richtprijs: 17,50
Aanbieding: 6 voor €85,-
Verpakkingseenheid: 6/2
Afmetingen: 12.5cm hoog en een diameter van 15.5cm.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Artikelnaam: Galaxy B
Netto Kruitgewicht: 241.5 gram
Effectomschrijving: Supergave 19 schots cake, mixed effects. Zeer populair in Belgie. Green/Red Tail to Purple/Blue Star with Silver Chrysanthium

Laatst bewerkt:
Artikelnaam: Galaxy C
Netto Kruitgewicht: 235.5 gram
Effectomschrijving: Supergave 19 schots cake, mixed effects. Zeer populair in Belgie. Yellow Tail to Red/Green and Blue Star with Crackling Golden/Silver Glitter

Laatst bewerkt:
Deze hele serie lijkt mij zeer de moeite van het aanschaffen waard.
De effecten en de kleuren spreken mij tot de verbeelding.
19 shots per pot. En als je een karton afneemt dan betaal je nog maar 14, - euro per pot.
Deze komt heel hoog op mijn lijstje.

:bye:

Deze hele serie lijkt mij zeer de moeite van het aanschaffen waard.
De effecten en de kleuren spreken mij tot de verbeelding.
19 shots per pot. En als je een karton afneemt dan betaal je nog maar 14, - euro per pot.
Deze komt heel hoog op mijn lijstje.

:bye:

14 euro per pot 19 schots is niet erg duur ja, maar Thor (de nederlandse versie) is mij onbekend. Heeft iemand misschien een filmpje ???

In Nederland kostte deze cake overigens €17,50.
Kijk maar op onderstaande scan van de folder:

(klikken om groter/leesbaar te maken)

Ik vind ze trouwens ook top! Hier kun je zeer mooie combinaties mee bouwen :cool:

Groetjes,
Cameo

Ja inderdaad ik had heb op me lijstje maar hij was uitverkocht er was nog maar 1 galaxy dat was A dus heb ik die maar

Ja inderdaad ik had heb op me lijstje maar hij was uitverkocht er was nog maar 1 galaxy dat was A dus heb ik die maar

Aan het eind van het jaar kunnen wij deze potten gewoon aanschaffen in Haarlem (waar wij ook van plan zijn om heen te gaan) dus dan heb je nog een kans om ze aan te schaffen.

Toegevoegd:

Wat mij opviel aan de Zena folder 2007/2008 waar dit product op staat op de actiepagina (klik), is dat er twee verschillende producten staan als actie. 3 Cake's uit de Galaxy serie en 3 cake's uit de Uranus serie. Deze actie met totaal 6 19 schots poten kost in Nederland maar 85 euro, dat komt neer op net meer dan 14 euro per stuk. Los kosten ze 17,50 per stuk.

Laatst bewerkt:
Kruitinhoud Galaxy batterijen

Galaxy A 236.5 gram pts
Galaxy B 241,5 gram pts
Galaxy C 235.5 gram pts

Ik word echt gek van heel deze serie alles is prachtig moet toch maar een keer langs gaan aan het einde van het jaar. Ik vind de A en C wel mooi maar weet niet welke ik moet kiezen :p

Afgelopen jaar de A/B/C gehad en ik kan 1 ding zeggen ze waren RONDUIT TOP!!! Mooie folle boektten en harde burst knallen Geweldige cakes :) zekker die 17,50 euro de stuk waard zal ze zo dit jaar weer kopen.

Hier nog fototjes van mijn kant :)

afbeelding_035__medium.jpg

afbeelding_062__medium_462031.jpg

afbeelding_060__medium_47906.jpg

afbeelding_061__medium_728947.jpg

Laatst bewerkt:
Even een vraag aan de kenners. Kan ik nu beter 6 verschillende galaxy/ uranus 19shots van zena voor €100,= kopen of 6x ES voor €75,=?

Mocht iemand beide gezien hebben in het echt ipv op een film hoop ik op een reactie.

Back
Bovenaan