Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jazeker, een compound mag maximaal 2KG kruid bevatten.Betreft het een dubbele compound?
Top, thanks voor de snelle reactie kerel! Stom ook, had t kunnen weten maar de kartoninhoud 1/1 bracht me op t verkeerde beenJazeker, een compound mag maximaal 2KG kruid bevatten.
Where lontEr zal later vandaag vast wel een betere foto uit de bunker komen maar ik heb dit al ergens gevonden
Bekijk bijlage 1821970
Heb hier begrepen dat deze afgekeurd zijn en niet uitgeleverd gaan worden..
???Heb hier begrepen dat deze afgekeurd zijn en niet uitgeleverd gaan worden..
Apart dan, wellicht leveringsprobleem dan bij Ed, we gaan het zien de komende dagen! Hoor graag als die elders wel geleverd is.Heh? ILT is al klaar met testen en deze stond er niet op
Apart dan, wellicht leveringsprobleem dan bij Ed, we gaan het zien de komende dagen! Hoor graag als die elders wel geleverd is.
Of jij vergist je nu met de oriental mandarin, of ed raket vergist zich, of ed raket zit te jokken... maar dit ding is in ieder geval niet afgekeurdHeb hier begrepen dat deze afgekeurd zijn en niet uitgeleverd gaan worden.. Dit hoorden wij van Edraket.
Ik heb dit doorgestuurd gekregen van een medewerker daar, laat vooral weten als die de komende dagen elders wel over de toonbank gegaan is.Of jij vergist je nu met de oriental mandarin, of ed raket vergist zich, of ed raket zit te jokken... maar dit ding is in ieder geval niet afgekeurd
In het zuiden van het land inderdaad (bergen op zoom)Welke ed raket ed raket apeldoorn of die in t zuiden van t land???
Ik kreeg door dat deze gewoon geleverd zou worden, wel later dan gepland. Maargoed.. We horen het wel van de experts.
@omepje, kun je de titel aanpassen? Er staat een C teveel, het is Galaticos.
Ja, nu je het zegt.. Bijzonder!Aangepast. Druk fout op het Label? Daar staat wel Galacticos op.