Pauperzooi VWC lid dinsdag om 20:04 #122 Donny zei: Betreft het een dubbele compound? Klik om te vergroten... Jazeker, een compound mag maximaal 2KG kruid bevatten.
Donny zei: Betreft het een dubbele compound? Klik om te vergroten... Jazeker, een compound mag maximaal 2KG kruid bevatten.
D Donny VWC lid dinsdag om 20:14 #123 Pauperzooi zei: Jazeker, een compound mag maximaal 2KG kruid bevatten. Klik om te vergroten... Top, thanks voor de snelle reactie kerel! Stom ook, had t kunnen weten maar de kartoninhoud 1/1 bracht me op t verkeerde been
Pauperzooi zei: Jazeker, een compound mag maximaal 2KG kruid bevatten. Klik om te vergroten... Top, thanks voor de snelle reactie kerel! Stom ook, had t kunnen weten maar de kartoninhoud 1/1 bracht me op t verkeerde been
I Invi^ VWC lid Gisteren om 00:02 #125 zemmer zei: Er zal later vandaag vast wel een betere foto uit de bunker komen maar ik heb dit al ergens gevonden Bekijk bijlage 1821970 Klik om te vergroten... Where lont Bijlagen 58eyvu.webp 379,9 KB · Weergaven: 21
zemmer zei: Er zal later vandaag vast wel een betere foto uit de bunker komen maar ik heb dit al ergens gevonden Bekijk bijlage 1821970 Klik om te vergroten... Where lont