Ga jij voor gratis vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger zeker wel. Totdat ik met de toenmalige winkel waar ik haalde zelf een korting afsrpak zodat ik geen gratis vuurwerk meer kreeg maar gewoon korting. En die deal wa veel beter dan t gratis vuurwerk./

Inderdaad. Vroeger was het zelfs zo dat het gratis vuurwerk dat ik kreeg het top stuk van mijn collectie was. Tegenwoordig ga ik liever voor korting en niet voor gratis vuurwerk.

Hmmm ik bestel eigenlijk alles in de freak waar je gewoon veel korting krijgt in plaats van een gratis product. Mijn ervaring met gratis producten is dat het meestal vrij flut is, en niet het topstuk van de collectie. Mogelijk nooit genoeg geld uitgegeven om echt in de goede gratis cakes te komen. Ik zou soms een klein stuk vuurwerk toevoegen als ik net aan de grens zit, maar verder niet.

Niet heel belangrijk maar er zijn freak shops met freak prijzen waar er ook nog eens gratis vuurwerk bij gegeven wordt. Dat kan dan net het extraatje zijn om daar te bestellen.

Zeker niet. Ik ga liever voor een goede korting dan gratis vuurwerk. En als er dan gratis vuurwerk bij jouw bestelling zit dan vind ik dat je dat zelf uit zou mogen kiezen, dacht dat China Red dat bijvoorbeeld doet.

Zeker niet. Ik ga liever voor een goede korting dan gratis vuurwerk. En als er dan gratis vuurwerk bij jouw bestelling zit dan vind ik dat je dat zelf uit zou mogen kiezen, dacht dat China Red dat bijvoorbeeld doet.
Zeker wel,heb bij 2 winkels besteldt de 1 is een echte freakshop en doet dus niet aan gratis vuurwerk bij je bestelling.
De andere vindt je niet tussen de freakshops,maar heeft voor veel producten een veel betere prijs dan de freakshop en ook nog gratis vuurwerk erbij(afhankelijk van de bestelling van cake tot cakebox)
Dus echt geen pruttel vuurwerk...

Ik ga persoonlijk ook liever voor korting dan voor gratis 'meuk'. Bij sommige winkels is dat natuurlijk niet mogelijk. Als ik dan zie dat ik nog een paar euro tekort kom voor een gratis product dan probeer ik dat natuurlijk wel even aan te vullen.

Vroeger was inderdaad het gratis vuurwerk echt het topstuk van de collectie. Grappig eigenlijk als je daar nu zoveel jaar later over nadenkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan