Ga jij voor gratis vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zoals de titel al zegt, ga jij voor gratis vuurwerk?

Heeft een actie met gratis vuurwerk je over de streep getrokken om te bestellen?
Rij jij net dat stukje om om die gratis cake mee te pakken?
Zijn er al filmpjes van of het nog een verrassing wat je tijdens de verkoopdagen mee gaat krijgen? Post het hier!

Bij de Red Dragon actie heb ik me toch over de streep laten trekken om een kleine bestelling van een paar mooie single shots te doen!

Meestal vind ik de freakacties zonder gratis vuurwerk, dan "gratis" vuurwerk waarvan de prijs ook nog eens opgeklopt is

Dit jaar geen gratis vuurwerk of ze moeten nog wat bij de bestelling doen als verrassing. Alles in de freakactie gekocht dit jaar.

Dit jaar een aantal acties met 2 halen 3e gratis of 1 halen 2e en 3e gratis. Dat waren wel de producten die ik echt wou hebben (cat. 3 singleshots). Daar kreeg ik trouwens ook nog gratis vuurwerk bij. De producten die ik er ongevraagd bij krijg vind ik vaak erg tegen vallen kwa prestaties. Ik heb wel eens een kleine cake destijds weggegeven aan een gezin die weg liep met wat klein vuurwerk. Ik steek liever kwalitatief goed vuurwerk af in mindere hoeveelheden in plaats van de hele avond naar middelmatig vuurwerk sta te kijken, of in mijn geval alweer klaar sta met het volgende stuk vuurwerk voordat de ander is afgelopen.

Het is voor mij niet een reden om een stuk verder te rijden. Maar dit jaar heb ik bijvoorbeeld twee Vuurwerkmania dealers op de route staan. Bij de ene kreeg ik een gratis Airbomb bij de Strong Celebration en bij de andere niet, dan pak ik die gratis single shot wel graag mee. :D

En ik heb via vuurwerkplanet nog 2x de Kometenbomben er bij besteld, voor de gratis Red Dragon. 8 single shots + een 100.000 klapper voor 30 euro is een hele goede deal denk ik zo! :D

Ik heb bij Coppelmans die China Red verkopen wel gebruik gemaakt van gratis vuurwerk.
Je kon met je aankoop bedrag voor 20% daarvan gratis vuurwerk uitzoeken uit een geselecteerd aantal producten.
Aangezien ik graag de Sunflower single shots wilde hebben, heb ik daar gebruik van gemaakt.
Voor de rest alles in de freakacties besteld.

Ook hier gebruik gemaakt van de gratis Red Dragon actie! Prima deal, heb 2 pakjes singleshots en een pakje Pyro Torches besteld.

Nee. Ik koop alleen producten die ik echt wil. Ik ga niet extra kopen om iets gratis erbij te krijgen. Leuk marketing trucje om je extra te laten uitgeven..

Liever een lagere prijs. de producten die 'gratis' zijn zijn meestal toch niet heel bijzonder met een beperkter budget.
De actie zoals met een 100k rol bij besteding van 30 euro kon ik natuurlijk niet afslaan dus deze 2 keer meegepakt. Ik wou de singleshots toch al bestellen dus dan is dit iets extra's.

Nee, ik ga niet voor gratis vuurwerk, dat ik vanwege een prijsophoging (t.o.v. de maanden ervoor) in principe zelf betaal. Is een 100% marketingtrucje.

Daarnaast mag ik het gratis vuurwerk vaak ook niet zelf uitzoeken (uitzonderingen zoals vuurwerkbunker daargelaten). Ik ben vrij kieskeurig en word daardoor gelukkig ook niet in de verleiding gebracht. Ik kan niet zoveel met een gratis cake of Red Dragon

Oja, de freaksites relatief nog goedkoper. Dus daar scoor ik precies datgene wat ik echt wil voor een leuke prijs.

Normaal ga ik voor de lage prijzen in plaats van gratis vuurwerk, alleen zoals bijna iedereen hier wel gebruik gemaakt van de Red dragon actie. Benieuwd hoeveel ze er wel niet verkocht hebben :)

Ik maak gewoon een bestelling van de dingen die ik wil hebben, als ik er dan wat bij krijg is het mooi meegenomen en anders niet. Ligt ook wel een beetje aan het bedrag wat nog nodig is tis vuurwerk, als ik weet wat ik krijg en ik vind dat mooi maar moet nog 3 euro ofzo hebben voor ik het krijg dan gaat er vaak wel iets kleins bij

Zelf heel erg benieuwd naar de verrassingsbox bij Orthen.
Verder heb ik mezelf laten verleiden om bij Koningsdal om half 8 s ochtends te komen in ruil voor een kleine cake waar ik normaal vaak pas rond een uur of 10-11 begin aan mijn ronde op de 28e..
Hadden met Black Friday ook 30% gratis vuurwerk waardoor er nog een aantal Sunflowers bijgekomen zijn.
En natuurlijk mag de Red Dragon actie niet ontbreken :p

Uiteindelijk betaal je het gratis vuurwerk natuurlijk zelf maar toch vind ik het altijd wel wat hebben.
Net zoals mystery boxen/cakes. Vroeger was eigenlijk alles een mystery box en dat stukje verrassing mis ik eigenlijk wel nu bijna alles haarscherp op beeld staat.

Voor het kleinere spul wordt er vaak een bestelling geplaatst in het dorp.
In het verleden nogal eens meegemaakt dat zelfs het kleinere spul niet voorradig was en de kinderen boos waren.
Als er dan wat bij zit, prima. Maar weinig winkels bieden ook echt leuke artikelen aan als gratis product.

Was eigenlijk al over mijn limiet heen qua budget, maar had de single shots van Luypaers en Funke nog niet, dus ben gezwicht voor de singleshots met een gratis Red Dragon rol erbij...

Hier precies zo allen heeft mijn dealer geen funke helaas dus maar voor de light-Year gegaan en de luypaers singelhots voor een gratis red dragon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan