Ga jij voor gratis vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij Intratuin had ik verder geen keus dan 20% uitzoeken. Ga liever voor bijvoorbeeld de 25% korting in de Magnum actie.

Echt lang geleden was het gratis vuurwerk het pronkstuk van mijn collectie haha.
Hahah hier precies hetzelfde. Het pronkstuk was ‘de gratis cake’ - Leuke tijd.

Sinds de ontdekking van deze freaksite altijd voor extra korting gegaan. Dit jaar wellicht weer eens een CR - intratuin bestelling icm gratis vuurwerk.

Ik ben nog nooit echt voor gratis vuurwerk gegaan.
Is meestal toch iets wat ik persoonlijk niet zou bestellen.

Ben er niet bewust mee bezig. Koop gewoon wat ik wil (voor de juiste prijs), als er dan wat gratis bij zit is dat mooi meegenomen

Vroeger toen we nog geen vuurwerk haalde bij Freakwinkels wel. Dan voelde dat echt alsof we de jackpot wonnen en probeerde we het zo efficiënt mogelijk te doen. Soms dan twee bestelling zo dat we het beste gratis product kregen. Tegenwoordig doet het ons niks meer en is vaak de kwaliteit bedroevend. Dus gaan we er niet bewust voor.

Ga eigenlijk nooit voor gratis spul, tenzij ik per se iets wil bestellen bij een shop die dat aanbiedt en ik dichtbij een bedrag zit waarop je iets leuks gratis meekrijgt. Maar over het algemeen is gratis vuurwerk niet echt de moeite waard.

Ik niet, ik zoek met veel tijd alles uit wat ik wil en alle respect voor de acties, maar vaak is het een cake wat toch blijft staan. Nee zelfs niet als ik er nog maar iets vanaf zit, ga er niet speciaal wat extras voor kopen.

Het grootste deel van mijn bestelling zijn van china red, en als je daar de juiste dealer kiest heb je een mooi systeem zonder gezeur of onnodige troep waar je die avond dan vanaf moet

De keuzekortingen van tegenwoordig zijn wel lekker. Bij ChinaRed mag je bij een Lion of Gorilla bijvoorbeeld een dierencake voor nop meepakken. Dat is wel lekker, die stonden ook op de wenslijst namelijk en dan voelt het eerder als korting dan gratis vuurwerk. Rest van het niet zelf uitgekozen gratis vuurwerk gaat de vooravond al de lucht in, is meestal weinig indrukwekkend.

• Like
Waarderingen: ATF
Ik ga wel voor gratis vuurwerk. Intratuin Hendrik ido Ambacht ieder jaar 20% gratis uitzoeken. Voor een losse cake daar hou ik me niet mee bezig. Maar ik doe in december nog een bestelling in Sliedrecht daar zijn producten die ze in Ambacht niet hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan