[FW5SM-MIX] Rauchspur Geschwader

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: FW5SM-MIX
Artikelnaam: Rauchspur Geschwader
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 10,5 gram per stuk
Aantal per verpakking: 4 stuks
Effectomschrijving: Assortment of rising spinners with smoke tail in 4 different colors: red, green, blue, violet.
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Wij danken Funke Fajerwerki voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Een rook product zie ik als een daylight product.. is het dan ook zo dat je in Duitsland (ik ga ervanuit dat dit product er voor die markt is) de gehele dag mag afsteken?

Hoewel de rook kortdurend is vind ik het helemaal geweldige producten. Leuk spul om tussendoor te stoken zeg.

Deze week deze aangeschaft bij Zena, wat een geweldig spul helaas vergeten te filmen :(, maar zeker een aanraer.

Na 2 pakjes weggeschoten te hebben geloof ik het ook wel. Leuk product maar uiteindelijk toch niet indrukwekkend genoeg.

Daarvoor koop je ze ook; om zoiets in handen gehad te hebben. Niet elk experiment van Funke is even grandioos maar alleen al het proberen, het doen, en echt op de markt zetten zorgt al dat elk artikel collector's item-waardig wordt. Geholpen door het altijd geweldige design natuurlijk.

Ja sorry, ik ben totaal fan van Funkes kleine speelgoed (het grote ligt niet in m'n bereik), ik deel z'n liefde voor het kleine kunstvuurwerk 100%

Back
Bovenaan