Future Hulk #watt

Artikelnummer: 1018
Artikelnaam: Future Hulk
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: 25 schots blinkbak van jewelste! Een straf tempo vult constant de lucht met extreem felle groene blinkers en felle colored stars! Check ook dat deepblue erdoor!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 18 sec
Stijghoogte: 20-25m
Adviesprijs: €42,95
Voorverkoopprijs: €37,95

64e47416d5bae0.455082561018.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken deze ( Der Hammer omlabeling ) nog wel van een paar jaar geleden bij de demo van Vuurwerkbunker, toen was het echt een topper met grote boeketten en keiharde burst. Er lijkt niks meer van over te zijn, kleine boeketten met een zwakke break. Mooi om vergelijkingen met andere cakes te zien op deze demo.

Hij begint op 26:11

Ik ken deze ( Der Hammer omlabeling ) nog wel van een paar jaar geleden bij de demo van Vuurwerkbunker, toen was het echt een topper met grote boeketten en keiharde burst. Er lijkt niks meer van over te zijn, kleine boeketten met een zwakke break. Mooi om vergelijkingen met andere cakes te zien op deze demo.

Hij begint op 26:11
Heb er een aantal van in de bestelling staan. Ziet er op deze demo inderdaad minder goed uit dan ik had gedacht. We gaan er het beste van maken. :)

Die Caïro ging wel weer gewoon top. :thumbsup:

Heb er een aantal van in de bestelling staan. Ziet er op deze demo inderdaad minder goed uit dan ik had gedacht. We gaan er het beste van maken. :)

Die Caïro ging wel weer gewoon top. :thumbsup:

Ja helaas, maar hij was hiervoor ook wel iets te goed ( dan praat ik over paar jaar geleden ). Maar vind dit dan weer te mak vergeleken met kooiloze producten van bijvoorbeeld Magnum. Je merkt in het algemeen wel een groot verschil in de Lesli kooiloze producten en die van Magnum/Broekhoff. Achja gewoon in de vooravond stoken dan als je ze toch al hebt. Misschien met een projectje?

Ja echt he, de Cairo kwam weer lekker over! Nu al meerdere 2023 batches gezien op film en de boeketten lijken hetzelfde te zijn gebleven :)

Had wel iets meer punch verwacht/gehoopt, maar al met al voor de prijs een mooie kleurige cake.

Back
Bovenaan