Fusion [Uitloop]

Wat een flutbak! Maar deze versie die ik had was dan ook echt wel een stuk slechter dan de uit 2010 gemaakte versie.

Had er zeker meer van verwacht.

oeff dit was bij mij een afknapper tussen al het geweld van Royal en Bonfire.

Tempo was te langzaam, boeketten overleefden windkracht 3 niet, en de burst was crap.

De afknapper van 2011/2012 voor mij. Komt er ook niet meer in aangezien er elk jaar wel wat aan deze cake schijnt te mankeren. De kans dat hij naar behoren functioneert is mij te klein, ook voor de adviesprijs van 29 euries.

dit was echt de tegenvaller van dit jaar... veel minder als ik had verwacht. boeketten waren klein, burst erg zacht en de salute's aan het einde waren niet harder als de burst bij andere cakes. blij dat ik er maar 1 had en niet meer :)

Vielt mij op dat ze dit jaar een lager tempo hadden. Dit doet zeker af aan het geheel.

Hmm, bij schoot hij juist als een malle! Denk dat ik de 2010 versie dan had ofzo? Hij was bij mij hetzelfde als voorgaande jaren, geen problemen mee gehad! alhoewel hij vrij veel door elkaar schoot door het hoge tempo!

pyro-freak

Ik had deze geweldige cake dit jaar wederom in de collectie zitten :D
Dit keer twee maal. Ik heb er 1 los afgestoken en 1 in een klein sierprojectje.
Hier een filmpje van de losse Fusion (de andere film post ik z.s.m. :D) :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jwtjuh :bye:

Hier is de Fusion die in m'n sierprojectje zat. Hij ging wel erg vreemd, want halverwege begint ie ineens vanaf de finale :confused:
Verder vond ik dit een zeer geschikte combinatie :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Toch vreemd, want de cakes op mijn filmpjes komen beide uit 2009... :confused:
Of je moet de 2010-versie bedoelen...

Geen idee, ik had hem afgelopen jaar en het jaar daarvoor. Beide keren was het tempo beduidend hoger dan die van jou..

Dit filmpje is van 2010-2011!

+ YouTube Video

pyro-freak

Ik hadver twee, en heb er nog een, en waarschijnlijk degene van vorig jaar, want ik vond het een topper

Geen idee, ik had hem afgelopen jaar en het jaar daarvoor. Beide keren was het tempo beduidend hoger dan die van jou..

Dit filmpje is van 2010-2011!

movie

pyro-freak

Hmm vreemd. Misschien een ietwat mislute badge ofzo? Ik zat trouwens nog even na te denken en bedacht me dat ie vorig jaar bij mij ook een stuk sneller ging ja. Als er iemand is die wel precies weet hoe het zit hoor ik het graag :)

Ik had hem precies zoals pyroman29 hem ook had. Ik baalde hier flink van want ik had er veel van verwacht, deze was voor mij de slechtste cake van de avond.
Het was trouwens ook de eerste keer dat ik hem gehaald had, maar jammer genoeg ook de laatste keer. Erg zonde!

wat is hier mee gebeurd?
Totaal de snelheid er uit...
Slappe boeketjes..
Wat een Baggere troep!

o5tehf.jpg

Back
Bovenaan