Fusion [Uitloop]

Heb deze toch besteld na veel twijfelen. Heb hem nooit real life mogen aanschouwen dus ben maar op jullie reacties en filmpjes afgegaan! Is deze pot een waardige afsluitingspot? Of zouden jullie gaan voor de secrete salute of heavy legend 25s?

Heb deze toch besteld na veel twijfelen. Heb hem nooit real life mogen aanschouwen dus ben maar op jullie reacties en filmpjes afgegaan! Is deze pot een waardige afsluitingspot? Of zouden jullie gaan voor de secrete salute of heavy legend 25s?

Fusion is een topper in prijs en kwaliteit.

Offtopic maar ik zal je toch antwoord geven: de secret salute natuurlijk als je van harde knallen houdt, als je er een beetje sier bij wilt moet je voor de heavy legend gaan

Had er vorig jaar 1 en vond die falling leaves beetje jammer maar voor de rest wel aardig voor de vooravond. Koop hem niet nog eens.

Vorig jaar had ik hem besteld bij Pronk, maar helaas was hij niet geleverd.
Dus dit jaar in de herkansing, lijkt zeker voor dit geld, een super cake.

00000033.JPG

Bron: Isandra

Ook deze pot had ik dit jaar. Ik had maar een echte hele erge grote tegenvaller en dat was deze pot.. Dat kan ook komen door de hoge verwachtingen die ik had van deze pot. Maar ik had een stuk of 15potten voor 0.00 en vond dit een van de mindere. Deze komt er volgend jaar bij mij niet meer in!!

Alsjeblieft zeg... Ik heb deze vorig jaar ook gehad en toen was het één van de toppers, dit jaar is het voor mij DE tegenvaller! Helaas erg kleine boeketten :(

Hebben meer mensen deze ervaring, of heb ik gewoon pech gehad met een slechte levering?

Hier 2 tegelijk geschoten en ik vond hem ook een beetje tegenvallen, effecten lijken wat kleiner dan vorig jaar.

Dit was voor mij de enige echte tegenvaller van de avond...kleine effecten en ze vervlogen snel. Volgend jaar niet meer

Ik weet niet wat voor cakes jullie hebben gehad maar ik had er twee en ze waren net als vorig jaar helemaal top qua grootte en beauty. Voor dat geld is het trouwens in mijn ogen de beste cake qua aantal gram.

Ik vond dit een erg goede cake hoor! Echt een opvaller in de straat. Ik denk dat deze inderdaad kwa prijs/kwaliteit erg hoog in de lijst komt.

Gewoon een toppertje! Lekker compact, grote uitwerkingen.

Mooie cake, maar als cake alleen valt die in het niet bij al het andere straatgeweld om 12 uur. 2 stuks of een combinatie met andere cakes zou ik aanraden.

Mooi rond 22 uur afgestoken. Werd in de buurt ervaren als een toppertje. Dus volgend jaar weer als hij niet te duur wordt.

Eerste keer dat ik deze had, gelijk 2x ingeslagen en komt er zeker volgend jaar weer!
Geweldige bak, heb beide los afgestoken, 10 en 12 uur. Dikke aanrader!

Back
Bovenaan