Funkenweide Scala

Je kan er ook voor kiezen in RAW te filmen en zo de ISO-waarde en witbalans achteraf in te stellen :) Jammwr genoeg ondersteund de Panasinic S9 dit niet maar mocht je ooit een upgrade doen is een camera die dit kan perfect.

Heb ik over nagedacht! Maar aan de andere kant wil ik het ook "keep it simple" houden. Ik heb de keuze gemaakt om toch voor dat tweede te kiezen, maar... zeg nooit nooit... ;-)

Ik zal binnenkort een uitgebreide post plaatsen in het "Tips voor het fotograferen/Filmen/aankoop" topic. Als je het interessant vind kun je daarin meelezen en evt. reageren.

Dan kunnen we hier weer on-topic gaan :-)

Heb ik over nagedacht! Maar aan de andere kant wil ik het ook "keep it simple" houden. Ik heb de keuze gemaakt om toch voor dat tweede te kiezen, maar... zeg nooit nooit... ;-)

Ik zal binnenkort een uitgebreide post plaatsen in het "Tips voor het fotograferen/Filmen/aankoop" topic. Als je het interessant vind kun je daarin meelezen en evt. reageren.

Dan kunnen we hier weer on-topic gaan :-)
Snap ik heel goed! Hebben wij zo'n topic? Nog nooit gezien om eerlijk te zijn ik zal zo eens even kijken :)

Back
Bovenaan